2012. november 2., péntek

gasztro blogger

Minden feleség vagy háziasszony blog elmaradhatatlan része a gasztro bejegyzés. receptek, torta csodák, különleges feltalálások sorozata... namost én legfeljebb pudingkészítési tanácsokat tudnék adni (teszemhozzá még,  és fogok is!) nade a lényeg, hogy erősen motivált vagyok ezen a téren is. mivel én csak fejlődni tudok.
ezen a héten férjszülinapi hetet tartunk, az én családomban az ünneplés mindig is fontos része volt a közös életnek, az új családomban is szeretném meghonositani, mitja pedig különösen is ellenálhatatlanul tud örülni minden apróságnak, ami még óriásibb tervekre ösztönöz évről évre. de mivel közöscsaládunk első szülinapi eseménye ez a mostani, nagyszabású egész héten át tartó meglepetés sorozat várt rá. kedves feleség barátnőim elláttak reggeli receptekkel, úgyhogy gasztro bloggerként első bejegyzésem a ma reggeli mesterművem lesz :)

előkészület: hagymavágás, tojás mosás, eszközök felkutatása, paradicsom mosás, fánk tányérra helyezés, hiányzó elemek megvásárlása.
- fokhagymás olivaolajjal kikentem a muffin sütő mind a hat formáját majd muffin papír szerűen elhelyeztem a baconoket benne.
- ráütöttem mindegyikre egy egy tojást majd megsóztam egy picit és bazsalikomot tettem rá.
- a felmelegedett sütőbe behelyeztem a paillas zsemléket (félig sütött verzió)
- közben a maradék bacont hagymával vajon megpároltam és pirtottam egy picit.
- ezután süthető chilis camambert sütöttem a hagymás baconos zsíron
- közben a kész zsemléket gondosan becsomagoltam konyharuhába hogy ne hüljenek ki és betettem a muffin sütöt
- végül kész lett minden mire az ember hazaért az iskolából és nagyon finom lett!!! mitja odavolt érte. (elég hamar hozzászokott a tojásmániámhoz.) mindennel együtt kb 45 percet bibelődtem vele, de ebből minusz 15 perc, hogy minden reggel egy szenvedés a számomra elkezdeni bármit is csinálni :D





7 megjegyzés:

  1. hűűű nagyon jó ötlet a baconos tojás-muffin...asszem meglepem vele Gyurit...rajong az ilyesmiért:)
    épp én is gasztro élményekkel készülök a blogomra...most ez az új project:)

    VálaszTörlés
  2. hmmmm....frenetikusanegyszerűentökéletes :)

    VálaszTörlés
  3. huhh, ez a mauffincucc nagyon jól néz ki!!!!! kénytelen leszek venni egy doboz tojást a héten!!!!! :D V

    VálaszTörlés
  4. Respect! :) Szuper lett! :) Hajrá , csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy, és nagyon szép jövőt jósolok Neked kedves gaszroblogger háziasszony-növendék:) Meg is éheztem a finomságok láttán!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a tojás muffin receptet Noéminek! :)
    Ilyen tálalást szerintem csak Te tudsz összehozni! :)

    VálaszTörlés
  7. :)ma én is megpróbálkoztam vele.. nem lett rossz, de azért nem nézett ki ilyen jól mint a Tiéd. :)

    VálaszTörlés