2012. november 30., péntek

készülődés!

Holnap Ádvent!!!! annyira vártam már, ettől a készülődéstől teljes extázisban vagyok :) Mitja ma egy mini cserepes fenyővel állított be, úgy gondolta ez a családfői szerepe az ádventi készülődésben :) végre van valami növényünk a házban :)
Azért vártam nagyon izgatottan, mert nekem rengeteg szép gyerekkori emlékem fűződik ehhez az időszakhoz. Volt egy kis házikónk otthon, minden nap ki kellett nyitni egy ablakot és egy ige volt benne. Ezt minden este együtt olvastuk el. sokszor volt persze meglepetés ádventi naptár is csokival, általában Mikulás hozta, ez azért is öröm, mert akkor egyszerre 6ot kellett megenni :)
Szerettem volna, hogy Mitja is érezze és átélje mindezeket, úgyhogy régóta készülődtem már meglepetésekkel. Közben én is óriási meglepetést kaptam. Mikor meglátogattak minket anyáék, kaptunk egy ádventi házikót, amit a gyülekezetben készítettek nekünk, minden ablak mögött egy ige van. belül gyertya világítja meg.
Van egy meglepis naptár is, már fel is töltöttem, kb 6x csaptam eddig az ember kezére, hogy holnapig ne nyúljon hozzá holnap felőlem kelhet 5kor is csak halkan. Olyan édes, annyira izgatott mint egy gyerek :)
Fényfűzéreket is feltettük, ma pedig elkészítettem az ádventi kosár koszorút.

Anya másik nagyon kedves meglepije volt egy másik koszorú is, amibe az esküvőre szárított kis rózsákat tüzdelte. úgy szeretek ránézni, mindig eszembe jut az a nap.
szóóóval holnap ádvent!!! kezdhetjük nyitogatni a kis ablakokat... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése