2012. november 30., péntek

ajajj

telljesen tönkre tettem a blogot. szóval most egy ideig reparálnom kell... ha a bénaságról mesélni lehetne!!!

egyik nap mikor bicikliztünk majdnem neki mentem valaminek, erre Mitja elkezdte nekem magyarázni hogy vigyáznom kellene, mert ha bajom esik, akkor a szüleim vissza fognak igényelni. aláirt ugyanis egy garancia szerződést, ha valami történik velem, visszaigényelhetnek. elkezdtem nevetni, azt hitte elhiszem?? született béna vagyok, 11 gipszem volt, mert megcsusztam a jégen és egy vas csőbe ütöttem a kezemet stb. A szüleim szerintem teljes tudatában voltak annak hogy minden bénaságommal együtt adnak végre túl rajtam :)

a lényeg. nem tudom mikor szedem rendbe az egészet megint. addig ne keressetek... ez volt bénaságom története...

1 megjegyzés:

  1. most akkor mit fogok olvasni?????? egy gipsz se tart örökké, igyekezz rendbe rakni!!! Mitja, nyugi, tudjuk, ki lett a feleséged, ne izgulj!! :D V

    VálaszTörlés