2012. november 13., kedd

quadratisch.praktisch.gut.

Legmegdöbbentő felismerésem Németországban az volt, hogy nem túl sok csokoládéval büszkélkedhet. Mindig nagyon menőnek tartottam, ha apa hozott nekünk Németországból haribot vagy más finomságokat, na de hogy a Ritter Sport legyen a németek büszkesége?
sosem szimpatizáltam azzal a csokival, kinek a fejéből pattan ki, hogy a sportot és a csokit egy kategóriába helyezze?? azért, hogy legyen lelkiismeretfurdalása az ember lányának, ha a szájába mer tenni egy kockát is? (ugyan ezen okokból a sport szeletért se rajongok)
lényeg a lényeg szeptemberben a nyelkurzus egyetlen hasznos információjaként sok mindent megtudtam erről a csokoládéról. Ez a három szó áll a hátulján: Quadratisch. Praktisch. Gut. Ami nem csak egy útmutató eme tökéletes csokoládéhoz, hanem a német nép rövid összefoglalása is. Kicsit szögletesek, praktikus ötleteik vannak és összességében jók. Tehát az elfogyasztási útmutató... először is, vegyél egy ritter sportot (én a cornflakesest vagy a mousso chocolatesat ajánlom)

1. Quadratisch- négyszet alakú- könnyen kézbe vehető, kis helyen is elfér:)




2. Praktisch.- tehát praktikusan könnyen kinyitható






3. Gut- azaz jó. ezt már csak teszt után igazolhatjátok..





5 megjegyzés:

  1. szóval, nem is hiányoznak már a magyar csokik?????? :D V

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a bemutató Mitjának, a tesztalanynak. :)

    VálaszTörlés
  3. hogy ne hiányoznánk, bár a ben and jerry sok fájdalmat feledtett :D niki, átadom!! kicsit vonakodott, de meggyőztem :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper!:) Mitja pedig tökéletes tesztelő:)

    VálaszTörlés