2012. október 30., kedd

the best housewife VIP card

Igen!! büszkén jelenthetem: megtaláltam vagyis megszereztem a belépőmet a legszuperebb háziasszonyok és feleségek titkos klubbjába!
sokan küzdenek érte keményen, évekig, de nem sikerül nekik.... hogy tettem szert a titokra?? hogyan jutottam el oda, hogy én is klubbtag lehessek? El sem gondolnátok, mennyi múlik a nevelésen... igen, valahol ott kezdődik, hogy ülök ifjúságom fürdöszobájában, és azon tűnődöm, miért van ennyi tusfürdőnk, vagy fogkefénk raktáron? Nem kerestem rá a választ... egyszerüen természetes volt, hogy otthon mindig van!!! otthon mindig van vaj, mindig van cukor, mindig van wc papir és még a kisujjamat sem kell mozditanom. SNITT következő jelenet, nővérrel havi nagy bevásárlás. raklap tusfürdő a kocsiban... azon tűnődöm a tesco közepén, vajon ennyit fürdenek? miért raktároznak? de nem keresem rá a választ, végülis tanyán laknak, ki tudja mi történik ott a világ végén... SNITT
feleség lettem, és a listák csak nőnek nőnek, mikor mit fejtek el venni, mikor mi fogy el, ki gondolta volna hogy egy férfi ennyi tusfürdőt használ?? (még hogy a nők tollászkodnak) próbálok pénzt beosztani, próbálok olcsón vásárolni, próbálok visszaemlékezni, miket lestem el bölcs elöljáróimtól.. SNITT



egyedül sétálok egy helyes kis német miniszupermarketbe (már ha létezik ez a fogalom, mert mindegyik olyan nagy, de ez mégis olyan átlagnál kisebb, de mégse egy sarki bolt, ahova hétvégenként ugrik el az ember, ha elfelejt valamit) tehát azon gondolkodok, mit is főzzek ma, miből csináljak szendvicset, ÉSSS egyszer csak, ott volt előttem!! 2+1 férfi tusfürdő akcio. dehát még nem fogyott el az ember tusfürdője, végülis van hely hol őrizni, ha már ilyen olcso, akkor miért ne?? Betettem a kosárba, és abban a pillanatban benn voltam a klubba!!! Előre gondolkodó, gazdaságosan élő, tökéletes feleség lettem, pénztárcámban ott villog a klubtagsági! így éreztem magam, mint ezen a képen==============>

egész úton hazafelé feszitett belül a büszkeség, hogy rájöttem a titokra, és azóta is itt díszeleg a polcon, hogy mindig emlékeztessen.
Persze mikor az ember hazaért, és elújságoltam neki, hogy félévre előre már gondoskodtam róla, kedvesen mosolyogva elárulta, hogy maximum 2 hónap, de azért nagyon tökéletes feleség vagyok...

a klub szabályai szerint böngészem az ujságokat, és a hihetetlen akciokkor ott állok hajnalban (na jo ezt senki se hinné el) vagyis nyitás után nem sokkal, pl szombaton egy évre elég unclebens rizst vásároltam. háh!


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok, üdv a klubban!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Akkor én már az első együtt töltött hetünkön tökéletes feleség alapanyag voltam... :D
    Lehet, hogy ezért vett el??? :)

    VálaszTörlés
  3. Csak igy tovabb Judit:) Amugy en is igy csinalom, ma pl vettem megint sampont magamnak, mert le volt arazva hiaba ott figyel a polcon egy felig teli uveg:)

    VálaszTörlés