2012. október 14., vasárnap

cherry brides szeretet képek :)





alig vártam már a napot, amikor végre megismerhetem a weddinges virtuális barátnöim egyrészét. különösen azért is izgultam, mert az én régi koliszobámba volt a gyülekezés és készülödés. ez azt is jelentette, hogy a szlovéniai már otthonomból végre megint pestre utazhattam, ami azért mindig is a szivemcsücske marad. végülis már elözö este utnak eredtem, akkor még csak völegényem engedélyével. kicsit persze niki anyukája beültette a bogarat a fülembe, milesz ha baltás gyilkosok lesznek az ismeretlen lányok vagy már asszonyok. Mivel mitja közölte velem, hogy egy percre se fordult meg a fejében, hogy féltsen engem, bennem is eloszlottak a kételyek.
pestre érve mindent elkészitettem, és gondoltam korán lefekszek, mert páran már hajnalban várják, hogy felmarkoljam öket a népligetben. de csak nem jött álom a szememre. ollllyan durva vihar volt, hogy nem éreztem tulságosan biztonságban magam az üres koliszobában teljesen egyedül. Azon gondolkodtam, reggel hogy tudnék a falak mentén eljutni a népligetbe anélkül, hogy belém csapjon a villám. mert hát nem hagyhatom cserben a lányokat!!!! de persze jófej Isten elintézte, hogy reggelre gyönyörü idö legyen és semmi se álljon az utamba.
arrolmég szot se ejtettem hogy kik mit merre hogyan pattant ki a fejünkböl ez az ötlet?? szóóóóval a weddingses menyasszonyok között már már hagyománnyá vált ttd azaz trash the dress fotozást tartani, és ezt mi az idei évjárat sem szerettük volna kihagyni annak ellenére, hogy nagyrészünk már blogot se kapott igy csak névlegesen hivhatjuk magunkat weddingses menyasszonyoknak. nem vagyunk sokan, de a kis csapat már régota kitart egymás mellett, egymás segitségére, szoval igazán jo barátnök lettünk és mindenképpen élni szerettünk volna a lehetöséggel. A fotosokat elég hamar megtaláltuk, mert Irisz- fénylabor szeretet képek (Itt talaljatok öket: http://eskuvo-fotos.com/)  is régi weddinges, és örömmel vállalták, jófej férjével Zolival, hogy velünk töltik ezt a délutánt, és elkészitik a sorozatot. sajnos z idöpont nem volt mindenkinek szerencsés választás, sajnos az utolso pillanatokban elég sokan kiestek.  de a kemény mag azért kitartott.egyszer volt egy "csetszerelmem" még általános iskolában. görcsbe rándult gyomorral, de persze a legmenöbb ruhámban vártam a barátnöimmel, mikor megbeszéltük a találkozót. a fiu nem jött el akkor :) de eszembe jutott az a nap, mikor a lányokkal valo találkozo felé közeledtem. ugyanugy izgultam. vajon szimpatikus leszek nekik? vajon fesztelenül tudjuk eltölteni ezt a napot? vagy minden csak az internet világában müködik?? persze senki sem futott ijedtében haza és olyannyira belemerültünk a közös reggelizésbe és fényképnézegetésbe és csevegésbe, hogy észre se vettük, mennyire elszaladt az idö, és igencsak készülödni kellene már. alkalmi sminkesünk és hajbodoritonk be is vetette magát, és folyamatosan csusztak le a futoszalagrol a tökéletes alkalmi menyasszonyok :) közben még a takaritonénik is beugrottak hozzánk meglesni miben mesterkedünk és mivel völegényem kiskedvenc volt széles e körben, nem is piszkáltak minket:) alkalmi ékszerkészitönk, Tamara barátnöje is csatlakozott hozzánk és szebbnél szebb alkotásokat hozott nekünk a fotozás kedvéért. természetesen már késében voltunk, ami 8 menyasszony esetében egyáltalán nem meglepö. kész tortura volt feltuszkolni öket a piros hetesre és levédeni öket a nézelödök rajongása elöl. közben egy rossz hir is beérkezett, ugyanis klemcsy rosszabbul lett, nem tudott csatlakozni hozzánk nagy elkeseredésünkre. de az események pörögtek végre a szimplába értünk és végre Iriszéket is megismerhettük személyesen. annyira jófejek voltak. egyrészt mert nem haragudtak ránk, másrészt mert mindent elökészitettek és harmadrészt hideg colával vártak minket. :) kedvesebb fogadtatást el se tudtam volna képzelni. Azt hiszem elég hamar feloldodtunk és nevetgéltünk, pózoltunk, izzadtunk.
robogtunk tovább a vásárcsarnokba cseresznye szerzö körutra, hiszen mi voltunk a Cherry brides :) összefutottunk egy éppen szülinapját ünneplö bácsival, aki majdnem szivrohamot kapott a sok menyasszony láttán. persze rögtön csapta a szelet, dehát senki nem cserélte le a völegényét egy másikra...
a fotozás hivtalos részét a városligetben zártuk le. elökerültek az alkalomra készitett csokrok, iriszék csodálatos enteriörje a cherry brides téma. piknikelés, felugrálos csokordobos, táblárairos, cseresznyeevös nem apáknak készült pozolos, telefonálos, leheveredös képek. annnnyira finom volt a cseresznye.... nem volt nehéz bármit megtenni a jo képek érdekében :)) egy pár ember idöközben lelépett de mi még kitartottunk és jófej iriszék is, pedig másnap naggyon kemény napjuk volt. még sem zavartak minket haza. ücsörögtünk még a vizparton, beugrottunk egy eb meccsközvetitésre és végül forro betonon hasaltunk a hösökterén. egyszer balettozást imitálval egyszer pedig halott menyasszony pozban.
nagyon sajnáltam hogy iriszéknek haza kellett indulniuk, szuper lett volna még munkán kivül is egy kicsit együtt logni és beszélgetni, bár egyegy  vonulás közben igy is dumálgattunk, dehát ha az ember rokonlélekre talál, akkor szeretne több idöt is eltölteni vele :) nagyon kedvesek voltak és nagy hálálkodás közben integetve hagytuk hogy hazainduljanak mi pedig öten éhesen menyasszonyi ruhában elindultunk a koli felé abban reménykedve, hogy a pizza king konyhája még nyitva vár minket.
a Bosnyák téri pizza king egyetemi életünk fontos szereplöje volt eddig is. torkos napok, szülinapok, vizsgaünneplések vagy siratások :) érdekes élmény volt 4 menyasszonyi ruhás barátnömmel beülni egy oriás hideg gépi kolát inni és egy oriás gyros tálat betolni. na de nem is ez a lényeges része, hanem hogy orákon keresztül beszélgettünk, nevetgéltünk, mintha már 1000éve ismernénk egymást és a világ legtermészetesebb dolga lenne fátyollal a fejünkön pizzazni. és akkor még nem is tudtam hogy koránt sem ért véget az este, söt az este ki is marad. miután hazamentünk és ugy gondoltuk nyugovora térünk, senkinek se jött az álom  a szemére, föleg azért mert sokat meséltem a csajoknak az éjszakai fagyizásainkrol és naná hogy kényelmesebb ruhába neki vágtunk a mc drivenak hogy fagyizzunk. sajnos kiderült hogy még a mcdrive sem éjjel nappali és hajnal 3kor nem árulnak fagyit. és az is kiderült, hogy a makacsabbik fajta virtuális lányok nem mondanak le ilyen egyszerüen a jégkérmröl, szoooooval neki indultunk az éjszakának fagyit keriteni. (elötte eva voltlesz férjének irtunk smst, hogy reggel 8ra várjuk, bárhogyis emlékszik ö maga :)) csak sétáltunk és dumáltunk, nevetgéltünk vicces volt, mondjuk éva némelyik szülészetis sztorija letaglozott. kb 30 km-re :) találtunk egy omw-t naná hog árultak jégkrémet. magunkhoz ragadtuk az összes cukortartalmu terméket és visszaindultunk... judit 1 eltávozott közülünk aludni, mivel szegénynek másnap vagyis aznap egy izgi konferenciát kellett végigülnie, szóval ráfért a pihenés. rám csak egy leánybucsu részvétel várt, szoval nyugodtan engedtem a többiek nyomásának, hogy ne is aludjunk niki buszindulásáig. kiültünk egy padra és mikor már a nap javában fenn volt kedves házmester bácsi ki is orditott ránk, hogy valaki még aludni szeretne. :)
szoval igy ért véget és kezdödött ez a csodás nap. huh végülis senki sem volt baltás gyilkos... persze a szivem szakad meg ha arra gondolok, hogy sokan lemaradtak rola de biztos vagyok benne, hogy találkozunk még, már a férjeinkkel az oldalunkon persze iriszékkel együtt. grillezünk egyet a balcsin vagy a szlovén tengerpartra leugrunk.. ki tudja... :) a hagyomány tehát nem szakadt meg, hajrá 2013as weddinges lányok :)) és Irisz, Zoli, csajok kösszi ezt a napot, a csodás képeket és hogy jófejek vagytok :) remélem egy életen át szemmel tartjuk egymást!!!

kedvenc képeket megmutatom, a szakértökét pedig itt talaljtaok :) :  http://fenylabor.blogspot.de/2012/07/8-menyasszony-10-kulonbozo-ember-egy.html








5 megjegyzés:

  1. nagyon jól néztetek ki!!!!! biztos felejthetetlen buli volt az a nap!!!!! :D V

    VálaszTörlés
  2. szuperek vagytok,de ezt tudod,hogy így gondolom :)

    VálaszTörlés
  3. A képek nagyon tutik......nagyon cool menyák vagytok, azt meg kell hagyni;)
    a képsorozathoz tartozó sztorit persze megint nagyon jól sikerült megírnod:)
    én is szívesen részt vettem volna egy ilyen fotózáson, de amúgy én is tuti tartottam volna attól, hogy a netes kapcsolatok kicsit furcsa és eröltetett hatásúak lettek volna......
    örülök neki, hogy ti ilyen jól "egymásra találtatok"
    Éva szülészetes sztorijait én is szívesen meghallgattam volna, az éjjeli fagyizásból pedig a világ minden kincséért sem maradtam volna ki:D

    VálaszTörlés
  4. Huhh, most jutottam el odáig, hogy végre elolvassam ezt a bejegyzést. És nem csalódtam, nagyon tetszett a kis irományod. :)
    Azt pedig szerintem még nem is meséltem nektek, hogy amikor megkaptuk a képeket és megmutattam otthon Anyukáméknak, akkor végig csak mosolyogni tudott - nagyon tetszettek neki a képek.
    Szóval baltás gyilkos ide vagy oda egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. :D
    Nagyon jó volt, bármikor újra kezdeném azt a napot Veletek!
    + remélem is, hogy a férjes bulit összehozzuk majd a jövő évben!
    <3

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a képek és a történetet is olyan jóleső volt végigolvasni!

    VálaszTörlés