2012. június 27., szerda

happiness every day

ma reggel éppen sokkot kaptam, mivel az egyik koszoruslányom kiesett a sorból. épp fordultam volna a másik oldalamra meggyözve magamat hogy a mai napra ez lesz a legmegfelelöbb döntés, mikor egyetlen legkedvesebb völegényem fülig érö szájával izomból rámugrott jelezve ezzel, hogy falun nem szokás ilyen sokáig aludni. újabb dolog, amit nem fogok soha feldolgozni :)
de azért tudtam hogy van itt valami, mert haa fülig ér a szája, tuti hogy sántit valamiben. elökapott egy kis szatyrot és odanyujtotta nekem: "boldog esküvöi készülödést". mikor láttam már tudtam mi lapul bennem és örömmel nem takargattam boldogságomat. szeretni való ez az ember és nem csak az ajándék miatt mondom ezt. valahogy mindig minden rendbe van ha ö is ott van. 
na megyek mert dolgozunk dolgozunk!!! hiszen már csak 17 nap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos volt Tőle! :) Jó választás ez a fiú! ;) :P

    VálaszTörlés
  2. Hűűű de szép! :) Nagyon jó ízlésed van Judit! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép! akkor ez gy kedves reggel volt! :) V

    VálaszTörlés
  4. Ági (Kovácsné Molnár)2012. június 28. 2:55

    Hogy tudta!

    VálaszTörlés
  5. Dejóóó... olyan édes ez a Mitja...:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szep:) bar egy ilyen ebresztes utan megerdemled:D

    VálaszTörlés
  7. Neked már nem is kell lottóznod.....te már megnyerted a fönyereményt ezzel az emberrel!!!
    Jól becsüld meg Mitját, mert kevés férfi ilyen figyelmes.....gyönyörü a karlánc, amit kaptál töle;)

    VálaszTörlés
  8. nagyon édes!!!! :) és a karkötő is gyönyörű :)

    VálaszTörlés