2012. június 26., kedd

elsö bálozó

Jelentem: elsö bálozó lettem. tudjátok az az esemény, amikor bemutatnak a nagy közönségnek. csak az én esetemben persze falusi verzióban. Tehát szombaton kötelet megyek húzni egy faluk közötti versenyre SEBEBORCI színeiben :))) még saját polót is kapok. szóvalll ezzel elérkezett a pillanat, hogy bemutassanak engem, mint az Andrejek család legújabb tagját.rémisztö érzés. egyrészt mert sose tartotta sokra ezt a szokást, másrészt mert a rohatt maximalista énem össze fog zuhanni ha elrontom a kötélhuzást :) drukkoljatok!!!

más, újra itthon vagyok (fura még ezt az itthont itthonnak emlegetni, ezért mondom annyiiszor hogy szokjam :)) és elég tartalmas hétvégén vagyok túl. persze a ttdröl majd késöbb számolok be, elég annyi, hogy szuper jóság volt a lányokat nagyon megszerettem, máris hiányoznak, és valami olyan érzésem van mintha 1000éve ismerném öket. Iriszékröl pedig nem is beszélve, oltári vagány férje csak ugy repdesett fel le mindenféle instabil helyröl. Irisz meg ... jelenség minden szempontból :) el tudtam volna azt is képzelni hogy fotozás helyett csak üllünk egész nap és két kiló cseresznye mellett csak dumálunk..

az amerikaiak is megjöttek, olyan jo volt ujra látni öket és akkora boldogság hogy el tudtak jonni az esküvöre. na és mindezeek meg még egy leánybucsu és csald látogatás mellett sikerült vásárolni is. képkeretet a vendégkönyvhöz, kalapot a hajnali fotozásra, késöbb megmutatom az inspiráciot. a fehérnemü kollekcio is teljesre bövült, szóóóóval hatékony voltam.
na ennyi mára, még 18 nap!!!!

és lássuk mire kell majd a kalap?




5 megjegyzés:

  1. király vagy, de ezt mindig is tudtuk!!!! hamarosan találkozunk! V

    VálaszTörlés
  2. a kötélhúzásnál,csak erősen,mindent bele :P

    türelmetlenül várom a gyönyörű esküvőtöket:)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá, hajrá! Csak húzd az a kötelet! :) Éljen a debüt pillanat! Megy a drukk! :) Kalap pedig állati klassz! :)

    VálaszTörlés
  4. Pont mondtam én is a Zolinak, hogy milyen jó lett volna még beszélgetni...de majd egyszer mindenképpen sort kerítünk rá! Mindenesetre annyira örültem, hogy végre személyesen is találkozhattunk! :)
    Szurkolunk neked! hajrá! ;)

    VálaszTörlés