2012. június 21., csütörtök

fátyol meg minden más mint általában

röpke bejelentkezés újból. holnap a nagy nap mármint nem aza nagy nap hanem egy másik tipusu nagy nap, hiszen a lányokkal TTDzünk holnap!!!! yippppi. már itt várom hogy jöjjenek és készüljünk együtt, bár kicsit esöre áll a dolog...
ma reggel otthon (mert ugybár már szlovénia az otthon) elvittük a papírokat a hivatalba és örömmel jelentem hogy vége minden papíros kinszenvedésnek és legálisan is összeházasodhatunk. (majd egy forditást még vinni kell az esküvöre de ennyi) rendesen aláirtunk papirokat és ki kellett választanom a nevemet. mindig csak ennyit mondtak né nem lehet bármi más.... ilyenkor mindig a jóbarátok banánhinta consuela hercegnö jut eszembe de beírtam vagyis mondtam hogy : Andrejek Györfi Judit leszek. anyósék amugy nagyon büszkék arra, hogy nem eröltetem a nevemet mitjára. dehát mért tenném? elég nekem, hagy szivassák majd a gyerkeim a TO-s néniket az ö betüvel :D  mitja teljesen el volt érzékenyülve amikor igy leirva látta. nagyon aranyosvolt. én csak azért nem mert 3 perc alatt pizsamából ruhára öltöznöm hogy odaérjünk. azt se tudtam hol vagyok. napok óta nem tudok aludni, mint ahogy ezt a mai bejegyzésem is igazolja :) nem tudom mitöl az izgalom vagy nem tudom. még johogy az esküvön betettünk egy hajnaéi fotozást is mert szerintem én addig is a házba fogok sétálgatni.

még a kiköltözés elött lillabarinö megcsinálta az uj fátylamat. nem szerettem annyira a régit mert nem olyan lett mint szerettem volna és mivel nagyon olcson tudtunk anyagot szerezni ezért mitja is lelkesedet az ötletért. ugyhogy szép puha matt 4m-es fátylam lett :) ami völi szerint késöbb jólesz szunyoghálonak. szép, nem? engem ne nézzetek mert ez hajnal 2kor volt és épp pakoltam össze dobozokba az életem.



 na megyek kicsit elökészitem holnapra a reggelit és szedek az udvaron levendulát.. izgulok milyen lesz a fotozás. de nagyon fogtok hiányozni akik nem jöttök: Kata, Noémi, Klári, Erika és akik nem utolsó pillanatban estek ki. puszi addig is mig nem látjuk egymást.

7 megjegyzés:

  1. Szia Judit! Jó újra hallani rólad :) Kíváncsian várom a TTD fotózás eredményét :)

    Megkérdezhetem, hogy honnan sikerült iylen szép tüllt beszerezni? (puha anyagút keresek régóta)

    VálaszTörlés
  2. A fátyol szép,a képeket nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  3. Ági (Kovácsné Molnár)2012. június 22. 3:12

    Gyönyörű, nem tudok mást mondani:)

    VálaszTörlés
  4. Le a kalappal elötted....de tényleg, így röviddel az esküvö elött szedni a sátorfád, kiköltözni, új életet kezdeni.....közben folyamatosan az esküvöre keszülödni, azért nem semmi, no!!!!
    a fátylad gyönyörü, mázlid van, hogy sikerült lágy tüllt találni.....nekem kicsit keményebb volt, de végül a varrónö kicsit kigözölte (hogy a gyürödéseket eltüntesse) és egészen megszelidült......a Mitjának meg üzenem, hogy egy ilyen gyönyörü fátylat meg kell örizni a következö generációnak nem pedig holmi bogárfogót csinálni belöle;)
    a névvel kapcsolatban amúgy csak az a kérdésem, hogy a gyerekeitek 2 vezetéknévvel lesznek majd megáldva?
    már nem is emlékszem hogyan volt itt nálunk, de nekünk amikor kérdezték, hogy mi lesz a születendö gyermekeink vezetékneve rávágtuk, hogy Horváth (a férjem, és csak részben az én vezetékneve(m)
    csak utólag gondolkodtam el rajta, hogy egyáltalán lehetett-e volna kettös vezetéknevük.....de szerintem nem nagyon engedik

    VálaszTörlés
  5. Szia Judit:)

    Nagyon szep a fatyol:) En is sajnalom, hogy nem lehettem ott, de nagyon remelem egyszer osszetudunk hozni egy talit:) Annyira jo lenne Teged megismerni:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Judit! Szuper a fátyol, nagyon jól áll! Örülök hogy sikerült ezt is beszerezni. Szúnyoghálónak én nem pocsékolnám el, de szerintem Mitja is csak ugrat :) . Majd esetleg a gyerekek jókat kuncognak miközben Györfi nevet tanítják az óvó- ill tanárnéniknek... ami fontos, h a "logopédus"-t idő előtt megtanítsátok a lurkóknak :) hogy tudják ajánlani majd... :) Köszi hogy megemlítettél, nagyon Drága vagy! :) puszi érte! Remélem csodás napotok volt, rengeteget gondoltam rátok!

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép a fátylad!!!! :) és örülök, hogy végre a papírok is rendben vannak :)

    VálaszTörlés