2012. június 28., csütörtök

bubbles time up!

nem tudok napi rendre térni afelett az érzés felett amit a rohanó idö jelent...
persze mindennap nagyon hatékonyak vagyunk, ennek ellenére az alvást el is felejthetem erre a 16 napra. egyszerüen nem megy. sehogyse.
na de ezért jó blogot irni!!! :D
ma sikerült megvenni a maradék kis fiunak is az inget, mondjuk az ára kb annyi volt mint a többinek egybe. de ez van ha az ember vár vele és nem veszi meg akkor télen amikor látja. ugyanis ebben az oriási országban mindenki bérmálkozik vagy mittudomén de elfogyott az összes fehér ing. lényeg a lényeg gigantikus nagy pipa!!! ha már a gyerek témánál járunk.... tegnap kint voltunk ausztriába anyós pajtival meg egy barinövel neki ruhát venni. jelentem ez is sikerült ( nem kis tortura árán) és közbe én is beszereztem egy raklap buborékfujot. hogy legyen mivel szorakozni majd a kis kölyköknek a fotosaink meg majd jol lefényképezzék :D tök jó áron volt. és azt hiszem nem is ragasztunk rá semmi mitja judit  témát, spongyabobot vétek lenne lecserélni holmi feliratra.
közbe a tereprendezés is halad halad. ma még mindig fát pakoltunk, sikerült a fejem másik oldalára is pupot szerezni csak hogy szimetrikusan nézzek ki. közbe nagypapa iizomból rávágta az egyik fát a kezemre. mondtam neki ne izguljjon, úgyis csak a jobb kezemre lesz szükség a többi nem érdekel. ugyis lila vagyok mindenhol :D
tegnap megmutattam anyosnak a ruhát a fátyollal, tök jó az egész házon átér :D tetszett neki nagyon. én még mindig nagyon izgulok hogy nem leszek elég szép menyasszony, hogy talán lehettem volna sokkal szebb is csak valahol elrontottam, mondjuk ott hogy nem fogytam le, vagy nem lesz sminkesem... nem tudom. mitjával ma a meccs szünetében beszélgettünk sokat és mondta hogy már várja azt a pillanatot amikor bevonulok a templomba hozzá oda elöre. azt várja hogy azt végig nézhesse. attól a pillanattól ahogy befordulok egészen addig amig hozzáérek. tisztára könnybelábadt a szeme. hátmég az enyém. bár az én agyamba egy gyors hányás is megfordult még mielött belépek az izgalomtól :D:D:D rájöttem hogy nem szeretem ha velem foglalkoznak. szeretem kivülröl nézni a dolgokat. ezzel a problémával addig még kezdeni kell valamit.
na megyek, megpróbálom a lehetetlent és alszom, bár érzem hogy ebböl is egy hajnali madárcsicsergés megfigyelés lesz.




3 megjegyzés:

  1. Jaj, a bubik olyan szuperek.....kár, hogy nálunk a bubifújok otthon maradtak, pedig én még azzal is bajlódtam, hogy a nevünket rányomtassam a címkére;)
    itt is látszik, hogy kár túllihegni a dolgot.....úgyis egy csomó minden spontán fog jönni (jó is rossz is) de általában az ilyen nem-megtervezett dolgok lesznek a legemlékezetesebben, úgyhogy ne aggódj!!!
    A fogyival én is ugyanígy voltam, de azon se jártasd a buksid fölösleges.....a TTD-s fotókon láttalak és szerintem úgy vagy szép, ahogy vagy....amit viszont megtehetnél még e kis idöben a szépségedért, az a szépítö alvás:D
    igenis tessék aludni, minden nap, ha kell enyhe idegnyugtató vagy természetes altató akkor azzal, mert ha nem lesz sminkesed, akkor magadnak még nehezebb lesz eltüntetned a barna karikákat a szemed körül;)

    VálaszTörlés
  2. ismerős ez az érzés a szépséggel kapcsolatosan... de Judit neked aztán semmi félni valód!!! olyan kisugárzásod van, hogy biztosan gyönyörű menyasszony leszel!!!!!!! ;)
    és tényleg tessék pihenni is!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Judit:) Ugy vagy szep, ahogy vagy:) Iszonyat kisugarzasod van, ne aggodj egy csoppet se!:) Viszont az lanyoknak igaza van: tessek aludni, mert meg a vegen az oltarhoz vezeto uton dolsz ki..Amugy nagyon jol alltok, Spongyabobbal egyetertek! Ja es vigyazz am magadra mostantol:)

    VálaszTörlés