2013. január 28., hétfő

La chocolaterie na és muffin délután

vége a szemeszternek ez rengeteg papír munkával jár... mivel nem csak befejezni kell, de már rögtön bejelentkezni a következőre. kiestem a ritmusból és most nyűglődök ezekkel :) na de közben rengeteg havunk van, jó sokat sétálunk, hógolyó vetélkedőket szervezünk pl. kijelölünk egy-egy pontot és azokat kellett eltalálni. én szorgalmaztam, hogy mozgó tárgyakat is lődözzünk pl. korcsolyázók, de M leszavazta. egyik ilyen sétánkon betértünk egy rég kiszemelt forrócsokis helyre. Már kívülről is nagyon szimpi volt a hely, a berendezés minden egyedi és gyönyörű, egy tipikusan olyan hely, amelyről az ember érzi, hogy nem tömegcucc, hanem olyan szívvellélekkelezamikisboltunk típus. Nekem már a berendezés gyönyöre is elég lett volna aznapra, de azért rendeltünk. Gondoltam elsőre maradok a klasszikus vonalon, 6cl-es méretekben adagolják a csodanedüt. Mert az!!! csodanedü... olyan lágyan simogat miközben még épp, hogy az ajkaimhoz ér. A vízhez köze sincs, természetes, leírhatatlan nem olyan mint a staarbucks meg hasonló barátai. csodás teljes egészében... szóval minden szempontból élmény volt.

A mai napon megint hazavártam az embert, gondoltam végre csinálok neki igazi csilis babot, mert egyszer itt pár németke próbált valami hasonlót csinálni, de nagyon rossz volt, M pedig oda volt meg vissza, mekkora találmány ez a csilis bab. Én tudtam, hogy van sokkal jobb, mert Anya mindig is mestere volt... lényeg a lényeg, az övét is kicsit tovább fejlesztettem és gondoltam  maradék eper és banán problémát megoldva, sütök egy pár muffint is desszertnek. Van egy jól bevált alap receptem, amit ízesíteni szoktam. Kicsit sok lett az alap, úgyhogy most egy tonna muffin van. Az alaphoz kevertem csoki csipszet és ahhoz raktam plussz epret, banánt, mogyoróvajat, oreo kekszet, kakaót... na és mivel olyan gondosan tudok elpakolni, levertem a fahéjat a polcról, és aranyosan beleszórtam az alapba, úgyhogy van egy pár fahéjas is :D Gratulálok magamnak... belehelyeztem szépen az új kosaramba, amit karácsonyi kiárusításon kemény 1 euroért szereztem. csodásan szép...
M nagyon kedves volt, mikor meleg zsemlével a kezében éppen habzsolta a csilisbabot kérdezte, ez az én receptem-e? Mondtam neki, hogy az Anyáét kicsit finomítottam, tehát technikailag az enyém. Erre ő:" de jó, akkor majd dicsekedhetek, hogy az én feleségem csilisbabja a legjobb a világon!!".. édes...
Ha kértek muffint, gyertek :)


ui: muffin alap: 10dkg vaj, 13 dkg cukor, egy csom. vaniliás cukor, 20dkg liszt, 2 tojás, fél csomag sütőpor, 1 dl tej. Mivel lusta feleség vagyok, nem keverem ki külön külön egyiket a másikkal hanem egy tálba öntöm és a szuper gépemmel szép simára keverem. Éljenek a lusta feleségek!! xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése