2013. január 18., péntek

gasztroblogger újabb felvonás

Mint tudjátok, nem vagyok egy nagy konyhatündér, valamiért mégis (vagyis én tudom hogy azért, hogy tanuljak tőlük) gasztro blogba kezdtünk a virtuális feleségbarátnőimmel. Mivel sok általam közölt bonyolult recepthez személyes sztorim is van, gondoltam itt is közlöm, hogy a részletekkel itt untassak mindenkit :D

Szóval.. rövid otthontartózkodásunk alatt érdekes dolgot figyeltem meg a családjainkban. Például, ha az én szüleimnél vagyunk, sosem tervezem, hogy másokkal találkozzak, mert így érzem, azt szeretik, ha velük vagyunk és valamilyen szinten igénylik is, hogy velük legyünk legalább ebben a kis időben. Na most ezzel szemben a szlovén családhoz ha megérkezünk már listák várnak, kikhez kell elmennünk látogatóba és a végén kitudja mekkora háborút és sértődöttséget hagyunk magunk után, ha valami kimarad a listából. Most nem volt olyan hosszú a lista, mert két szülinap egy napra esett, így egy este letudtuk após 9 testvérének még élő tagjait és hozzátartozóit.
Az egyik legjobbfej nagynénjénél állllati finom tonhalkrém volt. Ha jófej szüleim nem tanítanak meg az illem szabályaira, akkor lehet, hogy csak tömtem volna magamban egész este. Így csak odasúgtam M. nak hogy jobb ha tudja, ki sem teszem a lábam addig ebből az országból, amíg nincs meg nekünk ez a recept...
Vasárnap már lobogtatta após, hogy ezt küldték nekem, háhhh nálam volt a titkos recept :)
Mivel mi nem átlagos mennyiségben esszük a hagymát, ezért ebbe is többet raktunk, de nektek a normál receptet írom le.
Kell hozzá mindenből egy kicsi, meg egy erős férj!


- 3 doboz Rio Mare tonhal.
- 1 evőkanál ketchup
- 1 evőkanál mustár
- 1 evőkanál majonéz
- 1 közepes fej hagyma
- 1 evőkanál torma (tejszínes nem csipőssel nagyon finom)
- só, bors ízlés szerint. (magam se hiszem el, hogy ezt írom, de sajnos tényleg függ attól, milyen sós tonhalat használunk hozzá)



azóta folyamatosan tárolunk egy adagot a hűtőben.. meleg pirítós kenyérrel nyami nyami...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése