2012. április 13., péntek

Suit up!

ahogy barney barátunk mondaná: öltönyre fel! most már ezen is túl vagyunk....
a hihetetlen fárasztó meghivo osztás során ljubljanaba egy ZARA-t is útba ejtettünk, mert sejtettük, hogy a kinálat talán jobb, mint nálunk otthon.
erröl már irtam, hogy mitju nagy ZARA fan, nagyon szereti ezt a  stilust és mondanom se kell, hogy igencsak jol áll neki... méretben is tökéletesen illeszkedik a számához, sosem kell sehonnan bevenni. nem volt számára kérdés, hogy onnan szeretne majd öltönyt... öcsi is jött velünk, hasonló karakter mint mitja. mikor bementünk hátttt ott sorakozott az összes bábu szépséges öltönyökbe öltözve, minket vártak :) rámutattam ketteskére, hogy nahát ez az amit szerettél volna, legalábbis mindig ilyenröl beszélt.

 persze rajta sokkal jobban néz ki, mert van válla meg csinos feneke amit beletegyen. (most kis pocak is az ünnep miatt :)  szóóóval kapott a méretében és ment is felpróbálni szép fehér inggel és csokornyakkendövel.


semmiképpen sem volt képes csak egyszer normális fejet bevágni :) szóval nagyon csinosan állt neki, de tudtam én hogy ez a slim fit csinos lesz rajta, más ruháiban is nagyon dögös. kicsit a hasánál szükebb, de ez tényleg csak az ünnep, sitty sutty le megy róla. amugy meg 2 év garancia van rá. ha júliusra meghizna adnak nagyobbat. az inget nem vettük meg, mert mandzsettásat szeretne, abból pedig csak nagyon nagy volt. de az a legkevesebb... ja és ki ne hagyjam, a nagy extázis közepette, megláttta álmai cipöjét :) (ö a cipökkel van ugy, mint én a táskákkal: mindig lehet okot találni egy ujabbra) amugy ez tényleg gyönyörü, teljesen bör az egész, nagyon jó a kidolgozása és illik ehhez a stilushoz és átváltva kb 13ezer ft volt, pedig teljesen gyönyörü bör az egész

úgyhogy mitju ujjongva állt sorba a pénztárnál, mondjuk az egész procedura voltt 2 óra, de teljesitettük a tervet és amit decemberbe megmondott, hogy 200 euronál nem akar többet költeni azt is, mert annyi volt az egész. (persze még ing kell de az már felüdülés lesz).


ujabb PIPA, és ( nagy öröm, hogy anyospajtinak is tetszett, ez nagy szo)... már csak 92 nap!:)


6 megjegyzés:

  1. Huu, nagyon fess benne itja, kituno valasztas:D Megkerdezhetem, Magyarorszagon vettetek?

    VálaszTörlés
  2. Szerencsétek volt, pedig szerintem nehezebb öltönyt venni, mint menyasszonyi ruhát :)

    Kitartást a meghívó osztáshoz, nekünk az volt a készülődés mély pontja, még 2 héttel esküvő előtt is volt kiosztatlan meghívónk, ez volt a nem szeretem rész.

    VálaszTörlés
  3. Kata! ljubljanaba vettük!
    zita! ne is mondd.... nagyon durva volt ez a hét.... teljesen kész vagyok...

    VálaszTörlés
  4. Na azt hiszem oda nem megyunk el:D

    VálaszTörlés
  5. Mitja csokornyakkendösen lesz?
    én azt hittem valami jó kis színes/mintás vékony nyakkendöje lesz, ami olyan retro hangulatot teremt majd...meg olyan kis laza lett volna.....
    nem tehetek róla nekem a csokornyakkendö túlságosan elegáns kategóriába tartozik, ez olyan báltermes-vacsis esküvöre illene, legalábbis az én elképzeléseimben....
    amúgy Zitával nem értek egyet (bocsi)...pl. az én férjem az elsö üzletben a 3. felpróbált öltönyt választotta ki, nem is volt máshova hajlandó elmenni, és próbálni...ill. a cipö is az 1. boltban lett emgvéve, szóval nem feltétlenül nehéz a férfiaknak vásárolni, szerintem ez személyfüggö;)

    VálaszTörlés