2012. április 18., szerda

az én ruhám története...

eljött az a nap, amikor erröl irok, megbocsáthatatlanul sokáig halasztottam.
eddigi szalonba kísérös tapasztalataim alapján nem nagyon ragaszkodtam, hogy bp összes szalonján végig robogjak... egyrészt sok helyen a stílus nem tetszik, sok helyen a kiszolgálószemélyzet stílusa, sok helyen bántják a 36os méreten felüli nöket, és semmi kedvem nem volt megalázó helyzetekbe kerülni, ahol a méreteim miatt majd  egy nyakbaakasztós ruhát  rámtukmálnak. Szóval egyszer voltam  növérekkel a nyáron, ott találtam egy nagyon szép ruhát... a probléma annyi volt, hogy 2010es modell, mégis teljes áron adta volna kölcsönbe. kölcsönözni nem szerettem volna, mert kit idegesitsek azzal, hogy idöben hazaérjen nyiregyre és csak késöbb tudjon szlovénba jönni emiatt, másrészt karom vastagságával nem voltam kibékülve egészen. na és akkor bluebell ajánlására megnéztem egy oldalt, ki is néztem egy ruhát, és annak ellenére, hogy a forumon sokan nem tartották olyan szépnek, nekem nagyon beleült a szívembe... egyszer apa meg anya jöttek hozzánk látogatóba, megmutattam nekik a ruhát, mit szólnak hozzá, nagyon tetszett nekik, és mivel pár napig karácsony elött volt még rá egy kis akcio, anya gyorsan körbe mért, és apa kedvesen megvette nekem.... alig vártam, hogy megérkezzen.... felpróbáltam, megszerettem, becsben tartottam, hogy apától kaptam. és már nem érdekelt, hogy esetleg a RJ ruhában vékonyabb a derekam, ehhez ragaszkodtam.
Aztán esküvöi kiállitásra mentünk növérekkel, és ott volt kint a nyári szalonos nö is. kérdezte, van-e már ruhám. nem válaszoltam és mondta csak mondta csak mondta, hogy eladja nekem a ruhát kölcsönzési áron. kicsit kifeszültem... nyáron még azt mondta, nem adja el a ruhákat, ha már használhatatlan akkor elégeti... megköszöntem eljöttünk. aztán apa kérdezte, hogy miért nem mondtam: apától kaptam már egyet :) Úgy éreztem semmi köze hozzá...
késöbb olvashattátok, hogy elvittem a creationsba átalakíttatni: cipzárból füzö lett, erösebb merevités, gombos bolero, fátyol, bolero beszabás, szalaglevétel, alsószoknya. kb ennyi. nem nagy dolgok, ja és felhajtás.... hamar kész is lett, tegnap voltam az utolsó mérésre, felhajtás elött, cipövel. holnap pedig örökre megkapom :)) már alig vártam...
akinek mutattam a képet, mindenki azt mondta: olyan te! csak remélni tudom, hogy ez pozitivum, de nagyon örülök igazából ezekenek a szavaknak, mert itt él még bennem apa szavai, amit akkor mondott, amikor a ruha megérkezett:


"Szerintem szép!! Persze akkor szép egy ruha ha az ember magáénak tartja és természetesen viseli! És ez egyedi alkalomra szóló ruha így ott lesz éles a viselés kérdése!
Meg egyébként akinek szép vagy annak egy frottír törölközőben is szép vagy, a többi meg ráadás! :) (ezek olyan apás megjegyzések voltak! :) )"



magaménak érzem ezt a ruhát, természetesen... nem mü, nem valami teljesen más, mint ami én vagyok. illik az esküvö stilusához, illik a mi stilusunkhoz, és mitja minden kivánsága is teljesül ebben a ruhában. a szekrényben sem fog nagy helyet foglalni késöbb... és majd megmutathatom a lányomnak, hogy milyen szép

  ruhát kaptam az apukámtól az eskü
  
vömre...












10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, és kedves bejegyzés! Ez a ruha tényleg, "olyan TE" :) Nagyon csinos vagy !

    VálaszTörlés
  2. Nem kérdés, hogy ennek a ruhának csodás a története;)
    ez egy nagyon szentimentalista emlék marad örökre, és tényleg nagyon jó lesz majd visszagondolni édesapád szavaira, bárhányszor ránézel majd erre a ruhára, vagy majd amikor már akár az unokádnak mutogatod :D
    olyan megható, hogy apukádtól kaptad végül a ruhád, és hogy a tiéd marad, és hogy ilyen egyedi.....
    szerintem amúgy a ruha nagyon is jól áll....és az az egészen egyszerü fátyol gyönyörüségesen passzol hozzá!!!
    lehet, hogy kicsit bánt, hogy jó áron juthattál volna a másik ruhához, de vígasztaljon az a tudat, hogy a te ruhád nem egy ruha, amit egy szezonban akár 5-6 másik csaj is felvesz és esetleg még nekik jobban is áll;)
    én is pont ezért döntöttem úgy hogy megveszem a ruháim, mert tulajdonképpen nem olyan csodás anyagból vannak, meg nem olyan szuperül megtervezett és kivitelezettek voltak mint a szalonokban kölcsönözhetö spanyol meg amerika márkás kreációk, de ilyennnel nem találkozok egy képen se, elmondhatom hogy ilyenem csak nekem van/volt
    amúgy apudnak nagyon igaza van.....a mai materialista világban, meg a korban ahol a nöknek kicsit túl sokat jár az agyuk a külsöségeken, kicsit talán túlzásba is visszük a menyasszonyi ruha kiválasztása körüli hajcihöt.....a ruha lehet akármilyen egyszerü, nincs nagy jelentösége....ha szeret aki elvesz, hiszem, hogy mindegy neki, hogy miben is mész hozzá

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a Ruhad tortenete:) Hidd el ennek igy kellett lennie, csodas leszel benne a Nagy Napon:)

    VálaszTörlés
  4. Olyan kedves történet!! Szerintem nagyon illik Hozzád, klasszikus vonalakkal. Csipkéből van? Gyönyörűen áll és szépséges vagy benne!

    VálaszTörlés
  5. Ó, szerintem ez sokkal Juditosabb, mint az amelyikben "vékonyabb volt a derekad" :)) persze idézőjelben, mert ez a ruha is igazán csinos, és nem kell úgy érezned, mint egy második megoldás a másikhoz képest. A csipke boleró jó ötlet volt, jó lenne már látni sminkkel, mindennel együtt az összképet :)

    Én is apukámtól kaptam a ruhámat, ami nálunk azért nagy szám, mert a szüleim elváltak, azóta a kapcsolatunk sem volt az igazi, de mindig kérdezte, hogy van-e már ruhám, mikor veszem meg, és mikor megvettem, mondta, hogy akkor többek közt ezt ő állná... tök jól esett, mert alapból semmilyen szülői segítségre nem számítottunk, és mégis :)

    A kölcsönzős ruhák miatt meg szerintem többet kell idegeskedni, minthogy megérné, simán elvesztheted a kauciót egy rossz mozdulat miatt, a saját ruhádban meg úgy viselkedsz ahogy kedves tartja :)

    (Apukád jófej, a vőlegényeknek meg szerintem nem kell sok ahhoz, hogy elájuljanak menyasszonyuktól a nagy napon, már alapból az összhatás, hogy fehér ruha, szép smink, jó frizura - nem sokszor látnak minket így.)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a ruha és tényleg hozzád illik!
    Nagyon szép a ruha története. Jó neked hogy ilyen apukád van!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik rajtad a ruha, kellemes az összhatás. :)
    Igazán szép leszel a Nagy Napotokon!

    VálaszTörlés
  8. Hát meghatódtam...:)
    Szerintem tökéletesen illik hozzád és az esküvőtökhöz is. Nem is tudtam, hogy végül ez a ruha lett A RUHA...:)
    Ne bánd egy percig sem a másikat, valami miatt az nem a Tiéd volt és kész...Egyébként ojektíven sem vagy benne testes, sokkal inkább egyszerűen csak szépséges!

    VálaszTörlés
  9. Tényleg Te-s ez a ruha! :)
    Szép vagy! Apukád meg nagyon édesdrága!

    VálaszTörlés
  10. jó olvasni ezeket a bejegyzéseket, úgy, hogy nem is ismeritek, ki is ez az apuka! :) hihetetlen sztori volt Tőle, hogy megvette! V

    VálaszTörlés