2012. április 15., vasárnap

doily inspiration

egy egész órát töltöttem el azzal, hogy összeszedjek olyan inspirációs boardokat, ahonnan ez az ötlet jött... mert általában mindig minden így kezdödik: meglátok valamit, inspirálódok, megmutatom mitjának,  inspirálódik aztán jöhet a beszerzés, megszervezés gyártás...
ezt az ötelet weddinges csokispuszedli  blogjában láttam, szívfájdalom, hogy nem írta tovább a blogját ksi idö után, mert a képet nem mentettem le, de nagyon nagyon tetszett. de!!!! egyszerüen nem találtam meg azokat a képeket... de!!! a lényeg! :) horgolt alátétek, totál vintage totál szépséges totál jó ötlet... el is képzeltem, mennyire jó lenne átlátszó üvegtányérok alatt!! aztán ahogy nött a vendéglista, olyan iramban tettem le erröl a tervröl. de nem 100%osan :) jófej sógi jófej nagymamája legyártott konkértan 90 db alátétet, szetteket: 1 nagy, 6 kicsi! eszméletlen... itt pihennek egy kis dobozban vagyis nagy dobozban:)  úgy gondolom, vázák meg gyertyák alatt lesze, esetleg fatörzsös alátéteken... majd elválik. hogy tetszik???

inspiráció, amit találtam....



és ami lett :)



MÁR CSAK 90 NAPPP!!!

3 megjegyzés:

  1. Wow, ez igen:DSzep nagyon es kulon elismeres a Nagymamanak, aki legyartotta:D

    VálaszTörlés
  2. Ez elég cuki a nagyitól! :) Szuperül fog kinézni!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges, mint minden más is! :)

    VálaszTörlés