2012. április 24., kedd

ékesség

végre egy kis ideig újra lelkiismeret furdalás nélküli blogolás jön :)

egyszer már mutattam egy beszerzett fülbevalót, és egy tervbe vett TS karkötöt. egyik nap bementem egy bp-i TS-be, hogy megnézzem, mielött megrendelem, és huhhh nagyon nagyon gagyinak néz ki élöben, úgyhogy totál sztoornóztam a rendelést. VISZONT tavaly voltunk egy esküvön szlovénban, és most amikor a meghivokat osztogattuk, találkoztam ezzel a menyaszonnyal, megkérdeztem hol vette a karkötöjét, mert nagyon nagyon tetszett. neki se volt nyaklánca, csak ez a szépség, meg egy füllbevaló. mondta hogy a zlatarna celjében vette, el is mentünk megnézni, és már akciós, mert tavalyi modell de még van. mitjának nagyon tetszett és azt mondta, szeretne majd ezzel megajándékozni az esküvöre, mivel ö is tölem kapta a esküvöi óráját. ez a kis szépség :)


na dehát jöttek szembe szebbnél szebb füllbevalók is!!! mindegyikröl készítettem képet is a fátyollal :) mert végre itt van a szobámba, amikor csak akarom játszhatok menyasszonyosat :)  na de most már annyi van, hogy nem is tudok dönteni! szerintetek mi legyen?? 1-es 2-es vagy 3-as?:)




81 az a bizonyos szám...

7 megjegyzés:

  1. én sajnos vagy nem sajnos :) nagyon maximalista vagyok abból a szempontból, hogy akármit veszek fel minden mindenhez passzoljon, legyen az a pizsamám, hétköznapi ruha, vagy kiöltözés :) na hogy miért volt ilyen hosszú a bevezető? :) szóval mind a három szerintem gyönyörű ^.^ és én nagyon szeretem a lógós fülbevalókat, nagyon szépeket választottál :) viszont én a 2.at választanám és ennek az oka, hogy a karkötőd is ilyen gyöngyökből fog állni és így teljesen passzolna :) de mondom ez csak egy megrögzött bogaras véleménye :) :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 3. tetszik leginkább. Első pillantásra az illik a pofidhoz a leginkább. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ketteskére szavaznék...nagyon egyszerücske, de a karkötöhöz tökéletesen illik.
    Mondjuk a másik kettö is gyönyörü.....attól is függ, hogy hogyan lesz a hajad...feltüzve? vagy így kiengedve marad?

    VálaszTörlés
  4. Én nem is tudok dönteni :D Ha a karkötőhöz nézem, akkor a kettes, amúgy a hármas, de mindegyik nagyon szép, a karkötő meg főőőleg!:)

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozok a kettesek csoportjahoz:) Mindegyik szep, de a karkotohoz az megy a legjobban:)

    VálaszTörlés
  6. mielőtt elolvastam a bejegyzéseket, a kettesre szavaztam, ugyanazon ok miatt, amit Klemy írt. ez nem bogarasság, hanem szerintem nagyon fontos szempont. mindig. az esküvőn meg főleg. :) pussz. V

    VálaszTörlés