2012. március 19., hétfő

vintage

talán már mindenki tudja, talán már unja is :), hogy az esküvönket vintage hangulatban szeretnénk dekorálni. a felszerelés mennyisége csak nö, nö :) vasárnap hajnalban, csodálatos napsütésben értünk vissza bp-re, és hát vőli jól kitalálta, hogy pattanjunk fel a bringára és irány a PIAC!!! az idő gyönyörűséges volt, mitja pedig lelkes :) a kis biciklis kosárkámban pedig csak gyűltek és gyűltek a szebbnél szebb és különlegesnél különlegesebb régiségek... néha csak a fülünkbe sugdosták: "ti gyüjtitek a régi dolgokat? nekem otthon nagyon sok van..."  van, aki azt kérdezte: "ezzel foglalkoztok? ilyeneket újitotok fel?" áááá dehogyis... csak gyüjtögetünk az esküvönkre:) egyszer csak mitja belenézett a kosárba, hát nem vettünk semmi létfontosságút, én meg kérdeztem, miért, terveztük?? csak spontán eljöttünk és spontán szuper dolgokat találtunk szuper áron. aztán rádióval a hóna alatt könnyes szemmel rám nézett: nem eszünk egy kolbászt??... mindig kolbászt akar enni, ha piacra megyünk, úgyhogy a spontán gyönyörü piaci napon még spontán kolbászt is ettünk :)
hazajöttünk, feltettem egy edit piaf bakelitet és berendeztem egy kis szekrénnyi dekorációt, hogy érezzétek a hangulatot... nem mind mostani termés, kiegészítettem már meglévő tárgyakkal(a kis fehér virágot bluebelléktöl nyertem de az egy külön bejegyzés lesz, a viharlámpa szerü gyertyatartót pedig jófej mitjutól kaptam szülinapomra... butlers leárazzás rulez!!! oda vagyok a butlersért:))
szóval gyönyörködjetek... én et teszem vasárnap óta... nem szépségesek??







5 megjegyzés:

  1. nagyon szép a gyűjtemény :) jók ezek a spontán dolgok :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jok ezek a kepek, meg persze maga az otlet is:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper gyűjtemény:) Jó képek, Judit! Tán fotózás gondolatával is kacérkodsz?! :):) Noémi

    VálaszTörlés
  4. Jaj, én ezekbe teljesen beleszerelmesedtem! :D Olyan jó hangulata van már most a képeknek. alig várom már az esküvői fotókat! :)

    VálaszTörlés
  5. ooo..én is szeretnék ilyen szépségeket?:) mit takar a PIAC?:P

    VálaszTörlés