2012. március 28., szerda

leveled érkezett...

úgy szeretem ezt a filmet, meg ryan gyönyörü, tom hanks édes, és olyan szépen leveleznek... ök mondják a filmben milyen jó érzéssel tölti el az embert ez a két szó: leveled érkezett. ezen gondolkodtam, mikor a postán most éjszaka néztem, hogy a postás lány keze hogy pörög, és hogy a kosárbaan csak gyülnek és gyülnek a szebbnél szebb bélyegekkel ellátott leveleink. ez volt a mai napra a projekt: címeket összegyüjteni, angol és szlovén nyelvü meghívott legyártani, felvágni, boritékolni és irány a posta. erre már csak este 11kor került sor, de nincs is jobb annál, mint éjszaka bicajra pattanni és eltekerni a 0-24-es postára :) 8 országba adtuk fel a meghívokat, persze itthon nem volt elég borítékom, úgyhogy a felét a fogarasi teszkóban címeztük meg!
visszafelé beálltunk a mcdrive-ba és ettünk egy sajtburgert. sokat beszélgettünk arról, hogy már csak ez a 2 hónapunk maradt éjszakai biciklizésekre és sajtburgerevésre itt budapesten, aztán vége ennek a korszaknak... hiányozni fog, én nagyon szerettem. 2 hónap és el kell adnom a kis bringámat, 2 hónap és pakolhatom össze a 6év alatt felhalmozott létfontosságú elemeket :)
szóval, a piros pipák a kis táblázatunkban egyre sürüsödnek, már csak a szlovén szekció hiányos, egy pár magyar, még egy amerikai levél és készenn is vagyunk. épp itt az ideje lassan. ésss megkaptuk az elsö hivatalos visszajelzést a közös emailcímre. jipppi!
azt hiszem ennyi mára, a tv-ben már a himnusz  megy, minden szempontból vége a napnak.. a mutató pedig már csak 107et mutat.


3 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok együtt!!! Mindig legyetek ilyen boldogok! :)

    VálaszTörlés
  2. Tok jo h lazak vagytok:)meg jo h 0-24 a posta otthon:)maradjatok mindig ilyenek:)

    VálaszTörlés
  3. Az a film-klasszikus (amúgy magyar címe igazándiból A szerelem hálójában;) nekem is az egyik kedvencem.....ez a színészpáros már a Szerelem hullámhossza c. filmben is nagyot alakított.....

    VálaszTörlés