2012. március 17., szombat

újrakezdés

az ember élete tele van újrakezdéssel. sokszor egy csalódás után kell újra felépítkezni, sokszor az élet alakul úgy, hogy újra kell kezdeni.néha az ember elhatározza, néha pedig rá van kényszerítve...
pontosan egy éve annak, hogy bloggerelö menyasszony lettem, és pontosan ma jött el a napja annak, hogy újra kezdjek mindent tiszta lappal. nem terveztem, az élet hozta így. valaminek a része voltam, ami megszünt, és enyém volt a választás, eltünök vele együtt, vagy újra kezdem valahol máshol. az utóbbi mellett döntöttem, ezért is írom most az új blogom elsö bejegyzését. az emlékek megmaradnak, én is megörzöm mindazt, ami eddig volt. de az ablakon kitekintve próbálom keresni az újat...
kedves olvasó, íme hát életem talán egyik legmeghatározóbb 120 napja... és talán minden, ami utána lesz még.

8 megjegyzés:

  1. örülök az újrakezdésnek! :)

    VálaszTörlés
  2. namivanmár???? azt hittem lesz vagy két poszt mára... :P

    VálaszTörlés
  3. De jó Judit! Nagyon örülök neki, hogy itt írsz... és folytatod, és ezáltal én is tovább olvashatlak! Nagyon szeretlek olvasni, további meghitt, boldog és lelkes készülődést kívánok Nektek!:)(milup - Szilvi) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajjj szilvi!!! úgy örülök hogy megtaláltál!! amikor megszünt a weddings, majdnem sirtam, mert réjöttem, hogy rólad nem tudok semmit, és lehet hogy már soha többet nem "találkozunk", ugyhogy nagyon nagy öröm, hogy olvasol és hogy megtaláltál!

      Törlés