2012. március 18., vasárnap

bemutatkozásnak indult...

Arra gondoltam, valamilyen formában be kellene mutatkozni, hiszen az éterben sokak számára idegenek vagyunk. elszomorított a gondolat, hogy most kezdejm az egsézet elöröl, mindketten egy egyetemre járunk stb. Eszembe jutott, hogy virtuális barátnöm bluebell- fénylabor szeretetképek- egy játékot hirdetett, amire párok történeteit várták. és megosztott pár völegény által írt sztorit, majdnem végig bögtem....na és hát jött a szenzációsan brilliáns ötlet, majd mitja megírja helyettem a bemutattkozást, a kapcsolatunk történetét. ugyanis ö szlovén fiú, itt tanult meg magyarul és ráfér mindig egy kis gyakorlás...
a végére nem egy bemutatkozás lett, inkább egy szerelmi vallomással ér fel :) de azért megosztom veletek, kedves völegény fiú hogyan lát...
" cím: 2test==> 1test/ 2nemzet==> 1pár
Akkor este, amikor a Halászbástyára indultunk ketten, számomra kicsit furcsa volt, jó értelemben, a másik oldalon pedig lehetöség, hogy meglássam, mit akarok ÉN-JUDITTÓL.
Amikor láttalak mindig a folyosón, vagy hallottam a hangodat, zavarba jöttem... nem tudtam pontosan, hogyan lehetne közelebb kerülni hozzád. pl. nagyon tetszett, amikor fociztunk és te tartottad a kulcsomat, vagy csak az, hogy ott voltál.
Nem gondolkoztam azon, hogy mit jelent, hogy ha egy magyar lánnyal kezdek, hogy otthon szlovéniában mit fognak gondolni. csak tudtam, hogy téged akarlak. Nagyon féltem az elején, mert nem is tudtam, te akarsz-e... hiszen ez normális is lenne ha nem... de valahogy éreztem, hogy lépnem kell, nekem kell csinálnom az első lépést. és valahol bent a lelkemben éreztem azt, hogy te is akarsz.
Visszatérve a Halászbástyás estére... ezt az estét sosem fogom elfelejteni... csak mi ketten, milyen szép volt. Amikor nagyon nehezen kommunikáltunk, de ennek ellenére sokat nevettünk, beszélgettünk. Amikor akkor megfogtam a kezed, azt jelentette a számomra, hogy téged akarlak. nem kell nekem senki más. És az elfogadás azt jelentette, hogy te is velem akarsz lenni.
És azóta mindig nagyon szeretem, amikor kettesben tudunk elmenni, a duna partjára beszélgetni, néha pedig csak csendben ülni egymás mellett és érezni egymást, ezt a közösséget.
Voltak nehézségek ilyenek és olyanok, és fognak még jönni is. De ha július 14-én egyként fogunk menni ezen az úton, nem látom egyik akadály sem nehéznek.
Nagyon szeretem amikor együtt nagyon nevetünk, tudod olyan nevetés teljes lélekből. aktívak vagyunk mind a ketten, szeretünk együtt csinálni a dolgokat, és én is igazán azt szeretem. Ha megyek haza 1-3 napot, nehezen bírom ki nélküled, utána nem elég csak az, hogy beszélünk, látnom is kell téged. azt érezni, hogy ott vagy mellettem.
Nagyon aranyos vagy nekem, amikor felveszel a fehér blúzt és a bőrkabátod és a csizmát... szeretem ezt a nyári stílust, olyan jól áll neked. emlékszem amikor először megláttalak így a folyosón.:) tudom, hogy csak téged akarlak. Igen, nagyon jó, hogy nekünk nem kell sok, nagy fordulat, dolog, és már is felvidítjuk egymást. Baracklé...tudom, hogy ez a legjobb, ami tud téged reggel felvidítani. És szeretem az arcodat látni, amikor megörülsz neki. azt a mosolyt nem tudok elfelejteni.
Most, amikor ezeket írom, rájöttem, hogy a mosolyod az a legszebb rajtad. olyan őszinte mindig, olyan kedves.
Most ennyi, folytatás talán lesz :)
Ps.: életem értelme, zseni :)"

nem is tudom, kell-e valamit mondanom, remélem betöltötte a bemutatkozás funkciót. hát szeretem ezt a fiút.

6 megjegyzés:

  1. En teljesen meghatodtam ezen. Sugarzik belole az erzelem, a szerelem. Ennel nem is kell jobban bonyolitani a bemutatkozast:) Tokeletes:) Kivanom, hogy mindig maradjatok ilyen boldogok, szeressetek Egymast:)

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan szép volt, köszi, hogy megosztottad velünk.
    Húha.... :)
    Szerencsések vagytok mindketten.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó olt olvasni és olyan jó látni ezt a tiszta szeretetet és szerelmet! maradjatok ilyen boldogak és szerelmesek! (:

    VálaszTörlés
  4. Csak itt ülök a gép előtt... s a melengető mosolygást (,s vele ezt a megmagyarázhatatlan jó érzést), amit Mitja sorai rajzoltak az arcomra, nem tudom abbahagyni...
    Most én mondom, hogy milyen kár, hogy nincs két esküvőtök!!

    bluebell

    VálaszTörlés