2012. március 26., hétfő

már csak...

ez a nap is eljött. 10 nap múlva már csak 100 aztán már nincs megállás... mivel eddig még sosem írtam kereknapon blogot, itt az idö, hogy végre megpróbálkozzak egy lista összekaparásával. jó lenne átlátni, mi van és mi kell még, szóval, ha valami nagyon fontosat kihagytam, szóljatok :)

TEHÁT

ami van...
  • völegény + menyasszony==> juhúúú
  • lelkész ==> kösszi apa :)
  • tanúk==> egyik fele már igent mondott, másikat már csak megkérdezni kell :)
  • koszorúsok + kellékek ==> ezt jól elszúrtam, mert hivatalos felkérés nem volt, de valahonnan szerintem már rájöttek, hogy ök lesznek :) ruha a lányoknak pipa. ami hiányzik még az a cipö, kitalálni valamit a hosszú lábúak miatt alulra, esetleg hajba valami? fiúknak hózentroger + nyakkendö tecnikailag ez már nem tünik olyan soknak.
  • fotós(ok)==> www.kondellamisi.hu 
  • videós ==> csak barát házivideó, folyamatban a felkérés
  • nászéjszaka ==>lefoglalva http://www.soncna-hisa.si/ jajj de várom már hogy ott legyünk... 
  • templom==> idöpont beírva, csekkolni kell az ottani dekort, de az szerintem majd júniusban lesz csak. 
  • szakács(ok)==> anyósék intézik, szerintem már vagy 6 embert leszerveztek. már csak egy magyar néni kell, aki segít töltött káposztát meg lángost csinálni.
  • veterán autó +sofőr==> szép kis zöld volvo
  • sminkes+fodrász ==> mindkettövel volt már próba, fodrásszal lesz is még.
  • manikürös ==> anya kösszi :) 
  • csokiszökökút ==>http://shokofantasy.gportal.hu/
  • menyasszonyi ruha==> még kis alakításra szorul, de nagyon szép, apától kaptam.
  • cipök==> mind a kettö meg van! itt pihennek a szobába
  • dekoráció==> már egy tonna van... rendszerezni kellene egy kicsit... ami még tuti kell az a lampion. szeretnék sokat, jó lenne olcsón találni valahol, de még az nem jött össze. ikeában néztünk még pár cserepet és annyi.
  • szállások==> az egyik már majdnem betelt.
  • ékszer ==>fülbevaló van, más nem is kell. mitjának is óra mandzsetta, szerintem minden  megvan.
  • meghívó ==> a magyar nagyrésze már kint van. lesz még egy pár posta kör, külföldi posta kör, meg szlovén kör. de már mindjárt vége :) a lényeg, hogy kész a meghívó. 
  • fagyi ==> jófej albán bácsi csinál nekünk. ollyan kedves
  • sátor ==> lefoglalva
  • zenekar ==> már beszéltünk velük (2ember) vállaják nagyon szívesen, még majd leülünk a részletek miatt. a templomi zenekarnak lassan szólni kell
  • torta==> jófej nővér, meg amcsi barát fogja sütni dísziteni, mind ketten nagy mesterek. már alig várom, hogy lássam a szépséget. gesztenyetorta lesz egyébként

ami még szükséges...
  • völegény öltöny ==> kinézve ZARA, ha áprilisban lesz pénz, akkor megyünk megvenni. ing + nyakkendö is kell. én szeretnék neki kockás zoknit is :)
  • fehérnemük ==> füzöt szeretnék, egy mídert jófej növértöl kaptam már. meglátjuk a ruha mit igényel.
  • ennivalók ==> az majd májusban realizálódik, ha tudjuk mennyi ember lesz
  • polgári papírok ==> városi engedély már megvan, áprilisban kell újra elkezdeni intézkedni, hogy 3 hónapon belül legyünk.
  • virág ==> lassan levendula ültetésbe kell fogni.
  • nászutak==> tengernél folyamatban a keresés, a balatonkerülö bicikliutat pedig meg kell tervezni. sátor, bringa, utánfutó van.
  • ágy==> azunk nincs. ilyenkor esküvö elött kell venni vagyutána? nem tudom. meglátjuk, lesz-e pénz rá.
  • szállításokat leszervezni ==> kisbuszok stb.
  • házkörüli rendrakás ==>folyamatos
  • énektanulás ==> fogunk énekelni egymásnak :) el kell kezdeni betanulni
  • templomba énekek ==> azt nagyon kellene lassan kiválogatni, aztán lefordigatni. 
  • fátyol==> most van egy terv, meglátjuk jó lesz-e
  • karikagyürü==> szegény ötvös sráccal már 1000x beszéltünk, de nem jutottunk el hozzá. most már itt az idö. 
  • parfüm ==> mitja pipa, nekem még kellene
  • kozmetikus==> itt lenne az ideje elmenni végre.
  • ebay cuccok==> van egy pár dolog, amit nagyon szeretnék, de még a kéréssel is ciki apa elé állni, hogy rendelje már meg :) majd összeszedem a bátorságom... ilyen pl az eldobható fényképezögépek
  • kitüzök ==> még csak terv, részletekről később
  • egyetemi engedély==> vagyis püspöki, de az egyetemre kell beadni a papírt.
Hát ennyi ami eszembe jutott, szóljatok ha valamit kihagytam. félek, hogy az idöszüke miatt le fogunk mondani dolgokról, pedig jó lenne tartani a terveket. búcsúzom egy csoda szép Marta Steward esküvöi visszaszámlálóval :)  addig addig irtam ezt a bejegyzést hogy már csak 109 nap van hátra és Andrejek leszek...

-


3 megjegyzés:

  1. Annyira jol alltok:) Es imadom az otleteidet, a kockas zokni nagyon tuti:) Hihetetlen, hogy marcsak 110 nap, ez mar nagyon gyorsan elfog szallni... Es ha kell valami ebayrol, tudod nekem is szolhatsz, szivesen megrendelem:)

    VálaszTörlés
  2. annyira jófej vagy Kata!!!! köszönöm szépen, az eddigieket is. múltkor láttam zoknit, mitjának is tetszett ilyen káró mintás. jippi

    VálaszTörlés
  3. Szia Judit! Ebay rendelésben én is tudok segíteni, millió dolgom jön onnan.
    Nem tudom neked kin keresztül könnyebb megoldani.

    VálaszTörlés