2012. március 27., kedd

creations...

ott kellene kezdenem, hogy megmutatom a ruhámat, mert eddig ezt még nem tettem, de inkább csak a mai napról írok. soksok utána járást követöen, eljutottam a creations csoportig, akik a visualime-hez tartoznak, fotósok, dekoros stb. együtt dolgoznak, mindent egy helyen el lehet érni :)
vállaltak ruha átalakítást is, most jutottam el hozzájuk... a környezet annyira kedves, tiszta és szép volt, vintage kalitkák, dekorok lógtak, antik fehér  tükör a fél falat beboritotta, vintagebútorok, fehér csipkés kanapé, világos ipari  negyed lakásában.  a varrónő is nagyon jófej :) mindent, amit kértem megcsinál, nem tett megjegyzéseket az alakomra, az elképzelésemre, csak kedvesen fogadott és mért :) sőtt még alsószoknyát is csinál. Tehát összességében amit átalakít: füzöre cseréli a cipzárt, merevitést a mellénél, méretemre fellvarrja, bolerót rám  szabja és láthatatlan patenttal a ruhához illeszti a kedvemért. fátylat is olcsón tudnekem készíteni, ebben még nem döntöttem.
kb két hét múlva már mehetek is próbára, és akkor meglátjuk, mit kell még alakítani, meg el viszem a cipöt is, mert hát azt ma elfelejtettem. ez a mai nap. most épp meghívó boritékolást fejeztem be, alig egy két kör a postán és a magyar rész szinte teljesen kész! :)

5 megjegyzés:

  1. Izgi:) Alig varom a kepeket:) Tobb ilyen szalon kene, ide tenyleg szivesen megy az ember...

    VálaszTörlés
  2. remélem legközelebb megmutatod a ruhádat is....
    nagyon kíváncsi vagyok már rá.....
    érdekes lenne, ha tennél fel elötte-utána képeket, így láthatnánk miféle csodát müvelt a kedves varrónö a ruciddal.....
    amúgy azt hiszem azt olvastam, hogy a ruhát apudtól kapod....ennek van valami különleges jelentösége vagy story-ja? esetleg segített kiválasztani?

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű ez a hely!! :) majd mutasd mi lett a ruhából. nagyon izgi. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól választottál, imádom a Creations ruháit..
    A hely meg az én személyes kedvencem, ott a süppedős fotel, amiben szoktam ülni..
    Ők a legjobbak, ezt garantálom..

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kíváncsian várom én is a ruhát! :)

    VálaszTörlés