2013. június 12., szerda

yummmmi

Mai lélekerősítő boltmustrám során nagyon nagyon elkezdtem vágyni valami különleges édességre és hát senki előtt sem tárok fel nagy titkot, ha azt mondom, Németország igen csak élen jár Európában a különlegesen finom édességek terén. (sajnos amerika candy bar-jat sosem fogja utolérni). 
Mivel a Nestlé önmagában garancia arra, hogy valami csodás élményben lesz része az embernek ezért egy Caramac nevű számomra újdonság felé nyújtottam a kezemet. Sokáig vacilláltam, mert nem vagyok egy caramell fan, de belepróbáltam és milyen jól tettem!!!!! Emlékeztek még gyerekkorunk igazi tejkaramelláira? Hát valami ahhoz hasonló fenséges ízzel találkoztam. Gyerekkorom összes emléke az agyamba tódult, még az is eszembe jutott, hogy a gimibe a nővéremnél mindig volt tejkaramella. Közben éreztem a tejpor ízét is, amiről pedig már írtam nektek : tejpor  
Hahh. szép kis délután...


1 megjegyzés:

  1. húúú, ez nagyon jól hangzik!!!! ne felejtkezz el rólunk!!!!!! :D V

    VálaszTörlés