2013. június 4., kedd

anyós scrap

Egyszer már meséltem nektek egy bejegyzésben a scrapbookozás örömeiről: scraplepetés
Az utóbbi pár napban nagy munkálatokban voltam. A történet ott kezdődik, hogy Szlovéniában az 50. születésnap nagyon nagy ünnep. Mikor apósomnak volt, akkor M megkért, hogy az ünnepségen készült képeket rendezzem albumba. Akkor még szabad voltam, nyár volt, semmi dolgom, bármennyit költhettem rá, úgyhogy azt gondoltam készítek egy scrapbookot. Óriási sikert aratott, hónapokon keresztül após ezt mutogatta mindenkinek (hozzáteszem nem volt hasonlítási alapja, így könnyű szépet alkotni, az én munkáimtól vannak sokkal szebbek :)) és anyós is mondta, hogy alig várja, hogy neki is legyen 50. születésnapja. Ez tavaly be is következett, és mivel a mi esküvőnk miatt nem volt nagy családi banzáj rendezve neki, ezért már akkor tudtam, hogy kárpótlásul albumot fog kapni ajándékba. A következő születésnapra el is készültem, azaz most :).
Bepakoltam a raktárszobába a kincseimet, beültem és napokon át dolgoztam. Végre annyi helyem volt, hogy nem kellett mindig összepakolni és takarítani. Mindig ott tudtam folytatni, ahol abbahagytam.  Hoztam nektek is egy kis ízelítőt, hátha valaki kedvet kap hozzá! Remélem Anyóspajti is nagyon fog örülni. 





6 megjegyzés:

  1. wow, ez aztán jól néz ki!!!!! :D V

    VálaszTörlés
  2. Pfú...mennyi kincs, nagyon tuti!!! :)

    VálaszTörlés
  3. csodaszééép...ilyennek én is örülnééék ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ugyi vagy, nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés
  5. Azta, de ügyes vagy! Szerintem gyönyörű lesz! Honnan szereztél hozzá ilyen szépséges kiegészítőket? Anyósod biztos nagyon fog örülni neki és annak is, hogy ilyen kreatív, csodálatos menye van! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik!!!:)
    kérdés: hol lehet ilyen csodás alapanyagokat kapni?

    VálaszTörlés