2013. június 11., kedd

vége van..


"Bájoló lágy trillák!
Egyetemi évek!

Stressz! Remények! Vizsgák!
Isten véletek!"


Kicsit még most is hitetlenkedve írom ezt a bejegyzést... mert valóban vége van! Az egyetemi éveknek, a diák létnek végleg vége. Kicsit átéltem már ezt mikor a koliból kiköltöztem, de azért ez most teljesen más okból sokkal felszabadítóbb. Végeztem az utolsó vizsgával is! Nem mondom, hogy nagyon jó kedvvel készültem, szószerint rettegtem, kivert a víz előtte utána... aki valaha már államvizsgázott vagy szigorlatozott, tudja, milyen érzés! Igazából nem is a nehézség volt a baj, inkább az az érzés, hogy már olyan közel van a vége, szinte csak egy karnyújtásnyira!!! csak legyen már vége... mellettem még egy "egy hét múlva szül" kismama volt aznap, aki annyira izgult, hogy azt hittem elfolyik a magzatvize ott helyben! de sikerült mindenkinek!
És igazából nagyon sok idő kellett, mire felfogtam, hogy most tényleg vége és nincs több vizsga és dolgozat és szigorlat!!! És hogy elszaladt ez a sok sok év, hiszen emlékszem mikor a kis táskámba összepakoltam a legfontosabbakat és elindultam a nagyvárosba szerencsét próbálni. És az üres koliszobát próbáltam feldobni és kaptam Apáéktól egy vízforralót, ami az egész 6 év alatt velem volt és mennyit vonatoztam haza a családhoz. 
Viszlát egyetemi évek!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése