2013. április 4., csütörtök

tökéletes feleséggé válás útja...

már egyszer beszéltem arról, milyen titkok vannak, amit egy tökéletes feleségnek tudnia kell. Pontosabban mitől is válhat az ember lánya tökéletes feleséggé? Beszéltem a boltban belém villámló felismerésről és most arról írok, hogy ezen a rögös úton, milyen újabb titkot fedeztem fel. 
Húsvétra készültünk, pontosabban épp sorozatot néztünk a korai órákban, miközben esett a hó odakint. Tipikusan az az idő, amikor csak akkor tesszük ki a lábunkat, ha valami egetverően fontos dolog kell. 
Szürcsölgettük a meleg kávét és felbontottam hozzá egy megmaradt teszkós cookies-t tudjátok a finom csoki csipszes kekszet. Sajnos olyan kiábrándítóan rossz volt, hogy nagy nehézségek árán jutottunk a végére. Délután is még ezzel küzdöttünk, mikor elegem lett belőle. Nem akartam, hogy ezzel a rémes ízzel érjen véget a napunk. Tudtam, hogy van még egy csomag csoki csipszünk amerikából, amit még nyáron hoztak a barátaink, de a hőségben eggyé olvadt össze, ezért még nem kezdtem vele semmit... úgy éreztem itt az idő, meg ragadtam a rajta lévő receptet és megbeszéltem magammal, ha minden meg van itthon hozzá. akkor elkészítem. Közben az ember épp egy szlovén istentiszteletet nézett a neten. Mire vége lett, már finom süti illat volt mindenhol és hoztam be a forró csokis sütit az esti film maratonhoz. 
És akkor rájöttem!!!!! A tökéletes feleségesség egyik feltétele, hogy az ember már tud csinálni egy sütit anélkül, hogy ki tegye a lábát otthonról!!! Mert eddig ha sütöttem (pl koliban) mindig úgy indult, hogy na akkor indulás a hozzávalókért. de mostmár van egy majdnem saját konyhánk (csak egy szőrős olasszal kell megosztani) és itt tárolom a fűszereim, a sütőport a vanilíás cukrot, a pudingpor hegyeket stb. 
Nem beszélve arról az elismerő tekintetről, amit a friss süti kóstolása kísér: "ez az asszony, az én feleségem a semmiből képes volt egy friss sütit létrehozni!" - na nem biztos hogy szó szerint ezt gondolta, de ezt láttam a szeméből, márpedig ő nagyon jól tud elismerni :D
Tehát most egy újabb titkot megosztottam Veletek, persze nyílvánvalóan ezek csak a számomra voltak titkok...


1 megjegyzés:

  1. :D
    ha így haladsz, hamarabb odaérsz a "tökéletes feleség" címhez, mint én!!!! én már 10 éve próbálkozok, de még mindig nem érzem magam a célban!!! sőt, mintha egyre távolabb lennék tőle.... puszi, V

    VálaszTörlés