2013. március 30., szombat

újjászületés

Nekem ezt jelenti a húsvét, újjászületést! És nem csak az általában újjáéledő természet miatt, hanem mert én magam is azért lehetek újjászületett ember, mert van húsvét, mert Jézus feltámadt értem! 
Nagyon nagyon szeretem ezt az ünnepet, mindig is a kedvencem volt, talán a menü miatt is: korlátlan tojás és újhagyma na meg sonka ( na és a kinder tojást meg sem említem). Teljes extázisban készültem az első közös ünnepünkre és olyan hálás vagyok, hogy idén még van időnk kettesben pepecselni mindezekkel. Jövőre valószínűleg már gyülekezeti alkalmak sokasága fog ellepni minket ( de már azt is nagyon várom). Azért is nagyon hálás vagyok, hogy ezer mester férjem mindent megcsinál, amit én csak kigondolok. Beszereztünk hobbi tojásokat, hozzá szép kék-fehér mintás szalvétát, a levendulás zsebkendőt pedig jófej bátyámtól kaptam nőnapra, így egy kis vintage hangulat is bekerült az ünnepekbe. 


kedves férj pedig mindent  nagyon szépen és precizen megcsinált én pedig keretbe foglaltam :) így egészítjük ki egymást. Szóval minden dekoráció szépen kész. Lélekben is készülünk az ünnepre, minden nap ellátogatunk valami különleges gyülekezeti alkalomra. Lássátok tehát kedveseim, nálunk hogy néz ki a húsvét.




2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges minden!!! :)
    Nekem valószínűleg meg kellett érnem erre az ünnepre, régebben nem szerettem - a kötelező locsolkodás miatt...
    De már tavaly is készültem, az idén pedig még inkább. :)
    Boldog Húsvétot nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól néz ki!!!!! ügyesek vagytok!!!! :D V

    VálaszTörlés