2013. március 27., szerda

Télből tavasz

Talán még sosem vártam ennyire, hogy tavasz legyen... hiszen tudtam, hogy akkor végre újra találkozunk! Amikor kisüt a nap és végre itt a tavasz, akkor már újra együtt leszünk. Nem csak az okostelefonom visszaszámlálója mutatta az idő eltelését, hanem a sok sok hóvirág az udvaron! Naponta több szász hóvirág üzente nekem, hogy már csak egy kicsi van hátra. 
Azt is tudtuk, hogy mire tavasz lesz,a világ egyik legjobb fánkos cége beköltözik a városunkba. M azt ígérte, hogy ott fog várni majd a vonatnál fánkkal a kezében. 
Sok sok levelet írt nekem a kedves férj, amit folyamatosan olvasgathattam. Az utolsó levelet csak a vonaton olvashattam el:  

"Szívem. Sikerült Neked. Ez az utolsó levél. Már vár a fánk. Most ott ülsz a vonaton és vársz, hogy megláss és találkozzunk. Én is a vágányon állok, a fánkkal a kezemben. És várlak. Hosszú ez a várakozás, de sikerülnie kell. Mindjárt... "

:)


2 megjegyzés:

  1. jaj, de jók az ilyen levelek!! :)
    (hol voltál?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek nélkül talán túl se éltem volna :) egy hónapot voltunk külön külön gyülekezeti gyakorlaton. én heiligenstadtban voltam göttingenél, nagyon szép kisváros!!

      Törlés