2013. április 20., szombat

egyháztörténet biciklivel

Ma egy egyháztörténelem blokkszemináriumunk volt, aminek keretei között 60 km-t letekertünk a várost körülvevő kisebb településeken és sorról sorra, stílusról stílusra megnéztünk mindenféle jellegzetes templomot. Hosszú egyháztörténelem karrierem egyik legjobb előadása volt :) Kicsit hideg, de a végén sok nap és szép tavasz. Az egyik biciklis templomnál ibolyákat is találtam. Elkezdtem nosztalgiázni az embernek, hogy mikor kicsi voltam, mindig a legidősebb nővérem vitt minket ibolyát szedni!! Mentünk a kutyákkal a kanális környékére és vadásztuk a szép virágokat. Én persze mindig kis béna voltam, túl rövid szárral téptem le, nem tudtam összekötözni semmivel, de nővér, ő mester volt!!! Még fehéret is mindig szedett valahonnan, pedig az aztán az igazán különleges. Ma, amikor beleszagoltam az ibolya csokorba, igazán úgy éreztem itt a tavasz. 
Ti is szeretitek az ibolyát?? Milyen virágokkal veszitek körül magatokat így tavasz érkeztével?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése