2012. július 2., hétfő

suspenders welcome

épp nagy elmélkedésemben és kicsit letargiámban ültem az új szobába. azon járt az eszem, hogy mennyire várom már a családot hogy jöjjenek... valamiért após mindig kinevet (valószinü a sekélyes szlovén próbálkozásaim miatt) és várom már azokat akik nem néznek teljesen hülyének :) meg aztán kicsit elszomoritott, hogy tegnapi visszajelzés utánajárásnak 9ember minusz lett az eredménye. se rokonok se gyerekkori barátok nem jönnek el, amivel nincs is semmi gond ha nem lenne szánalmas hogy mi meg nem lennénk mindig azok az idiotak akik mindenhova mennek :)  szóóóval akkor szólt mitja hogy valami zacskó jött postán nekem. az eslö levél vagyis csomag az új otthonba!!
persze rögtön elkezdtem bögni mert tudtam hogy apa ide küldette az ebayes rendeléseket. szegényre két hete zuditottam rá minden rendelési igényemet és persze odairtam a végére hogy ha nem lenne gond megkérhetné hogy ide küldjék majd a dolgokat. tudtam hogy ez macera, mert előre meg vannak adva a szállitási adatok és az személyes levelezés vagy üzenet szükséges ennek megváltozására, na de a lényeg a lényeg apa nem reagált vissza én meg várakoztam várakoztam és pénteken akkor arra gondoltam biztos otthonra érkeznek majd, de nem.... olyan kedves hogy elintézte, kb fél órát sirtam a kinai zacsko felett :D úgyhogy ha olvasod apa akkor köszönöm szépen!!!! nagyon!!! és siessetek!!
de asszem ez egy ilyen nap. elég volt egy grace klinikával inditanom ahhoz hogy a könnycsatornák müködésbe lendüljenek.
és ha már a szép és kedves dolgoknál tartunk, nem meséltem még a ttd fotózás egy nagyon kedves momentumát, ugyanis niki nekem adta a csodaszép esküvöi táskáját!! ezúton is nnagyon nagyon köszönöm és nagyon nagy becsben fogom tartani!!!! lássátok milyen gyönyörüséges. na meg a hózentróger rengeteget is ...

ps: van koszoruslányom! heather, az amerikai barát család legisdősebb lánya elvállalta. szóval megoldva :)

6 megjegyzés:

  1. A táska tényleg nagyon szép;)
    a hózentrógerek meg gondol a fiúknak lesznek:D
    Gondolom nem lehet egyszerü új életet kezdeni külföldön, idegen környezetben.....de fel a fejjel, vígasztaljon az egy fix pont, az ember, aki a jövödet jelenti, szerintem Mitja tuti megéri.... a kezdeti nehézségek meg hamar elfelejtödnek majd, hidd el!!!

    VálaszTörlés
  2. te nem vagy normális. ilyen hormonhullámvasút időszakban NEM nézünk grace klinikát!!!!!! Heathernek örülök. ki lesz a párja? sógi?
    sietünk. és ne bőgj,mertbőgök.és én veled ellentétben szép képekkel szeretném frissíteni a családi albumomat! ;)

    VálaszTörlés
  3. ha már képekröl van szó....
    rátaláltam egy egészen friss esküvöi sorozatra, és valahogy rögtön "Csibefasírt" jutott eszembe....
    ajánlom figyelmedbe: van levendula, hózentróger, vintage meg just married betüs zászló-füzér (nem tom hogyan hívják pontosan;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.eskuvoi-foto-pecs.hu/2012/06/aniko-es-csani-eskuvoi-fotozas-paks.html
      bocsika még csak most jöttem rá, hogy a link az lemaradt =/

      Törlés
  4. Szia!

    Mi nem ismerjük egymást, de már a weddings.hu óta lelkes olvasód vagyok. Szeretem ahogy írsz együtt örültem veled ha sikerült beszerezned valamilyen kelléket és együtt éreztem veled mikor honvágyad volt. Nagyon erős és bátor nőnek tartalak, szerintem csodás ízlésed van és gyönyörűszép menyasszony leszel!
    Ne szomorkodj inkább próbáld meg kiélvezni a szervezés utolsó pillanatait mert hamar elmúlik az a csodás nagy nap! Továbbra is hű olvasód : Nina

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édes vagy, hogy megemlítettél és rettentően örülök neki,hogy legalább a táska által veled lehetek egy kicsit aznap!
    Használd egészséggel!
    Nagyon nagy szeretettel adtam át Neked!
    Millió puszi! :)

    VálaszTörlés