2012. július 21., szombat

are u ready??

egy hete annak, hogy végre összeházasodtunk Mitjával. hihetetlen hogy így rohan az idő, és az is hihetetlen, hogy ennyire elrohant a nagy nap az előkészületek minden... na de azért beszámolok mindenről, ott tartottunk, hogy csütörtök hajnalban hozták a sátrat, felállítottuk és jöhetett a dekorálás a takarítás. rengetegen jöttek segíteni az én gyülekezetemből. nagyon nagy meglepetés volt, és nagy öröm volt a szívemnek, hogy legalább ilyenformán kicsit az én otthonom is itt van! ezzel suhant el a nap. dekor gyártás, asztaldíszités, Viki és Heather pedigg elkészítették a tortákat. Közben Eszter  megrajzolta a vendégkönyvfát eggy csomo szuper buntingot legyártott és Erika pedig minden jackpot feladatott megcsinált, Anya pedig gyönyörüen kivasalt mindent.  a végén már mindenki jackpot volt. nagyon jó érzés volt, hogy csak kértem valamit, és minden gyönyörüségesen megvalósult. És olyan formán nem volt rohanás, tehát kicsit én is részt tudtam venni a díszitésben, nagyon nagyon nagyon élvezztem. Az idő amugy eszméletlen hűvös volt. semmi jót nem igért a másnapra, de jofej Isten azért ezt is elintézte.
rengeteg süti érkezett, anyos barinöji teljesen bedobták magukat! es egyszer csak a pincet ellepte egy csomo suti egy csomo nö es egy csomo sutisdoboz es egyszer csak ozonlottek ki a teli sutis dobozok be az oriási hutokocsiba. remélem tetszik amugy a böröndön pihenö kis torta, Erika ezt is teljesen higiénikusra takaritotta :) közben megkaptuk az elsö képeslapot is a postán! :D yipppi
Estére azért volt stressz, az éneklapok nemm lettek készek, újabbb tanus probléma állt elő, közben már manikürözni kellett volna  uhhhh na akkor kicsit kiborultam... féltem mi lesz másnap, lesz-e balhé vagy túl éljük az egészet? talán azért is nyugtalan voltam, mert mitja nyugtalan volt. a péntek ugy végződött, hogy mig vártam hogy száradjon a körmöm, elaludtam a gépnél, mellettem pedig a kanapén mitja rogyott össze. hát így indult a szombat... :)













jóéjttt :D





4 megjegyzés:

  1. Jaj, már annyira vártam az esküvös bejegyzést.....igaz ez még nem teljesen az, de nem gond mivel arról már láttam képeket;)
    olyan mázlista vagy, hogy ilyen sok kedves ember segített az elökészületekben....biztos jó érzés volt, hogy ekkora tábor segített át a készülödés nehézségein:D
    alig várom már, hogy olvashassam a fotózásos élményeid, meg a nagy események sok-sok képpel tarkított összefoglalóját......Addig is csak azt tudom mondani, éljen az ifjú pár, sok boldogságot, és élvezzétek ki a friss házasok mindennapjainak minden percét;)

    VálaszTörlés
  2. Sok boldogságot!Jó a kép a facebookon!

    VálaszTörlés
  3. Szia Judit! Gratulalok!!!! :) Kivancsian varom a kepeket! :) puszi! johi

    VálaszTörlés
  4. Így ismeretlenül is nagyon sok boldogságot kívánok! :) Már nagyon várom a további beszámolót. :)

    VálaszTörlés