2012. július 9., hétfő

képtelen

ez egy mindenszempontból képtelen bejegyzés lesz....
ma sikerült a lábamra ejteni egy fadarabot... alig birok ráállni. kivel mással történne ilyesmi 5 nappal az esküvö elött, ha nem velem? akinek 11 megmagyarázhatatlan és szánalmas gipsze volt már....

képtelenül mondom, mármint nem tudok dokumentáciot most mutatni, de jofej testvéreknek köszönhetöen elkészült 220 db kitüzö :))) nem rég még lemondtam rola, de zita kedvesen átkuldott egy nagyon olcso kituzo alap linket és rendeltem is, most pedig DIY le is gyártottuk, nagyon szép csipkével :) amint lehet nem képtelenkedek és mutatom is milyen lett.

a pincérek poloit is láttuk, totál flesh giccs :D nagyon franko
ma pedig itt voltak a szakácsok utolso egyeztetesre. meg ket fajta salata lesz. ha eddig barki ugy vélte volna hogy éhen hal nálunk ez a 200 ember :D
a szombati esküvö nagyon jol sikerült!!! de iszonyatosan meleg volt. salatan és fagyin kivül nem ettem semmit se! részemröl ezen kivül és friss husokon nem lenne szükség többre... dehát van amit én gondolok és van ami illik.... nehéz ezekkel a helyzetekkel mit kezdeni.
mitja tanuja  rendelt nekünk egy menyasszonyi tortát, mert megtudta, hogy az én tanum a növérem fogja csinálni, ezért ugy érzi, neki is vennie kell egyet!!! az nem érdekeshogy mi költségkimélésböl valasztottuk ezt a verziot! és akkor most melčyiket hozzák ki, amit felvágunk? melyik lesz a menyasszonyi torta? ki fog megsertödni?? elég immár....

azért egy kedves hir a végére amellett hogy végre a növéreim itt vannak, hogy lesz babarozsa csokrom :)) ez volt az álmom és most ugy néz ki közel járunk hozzá!!!
szivszorongatva mondom ki, hogy már csak 5 nap, és mire ágyamba térek a számlalo átfordul és már csak 4 lesz... 4 nap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Szegénykém....a lábadnak mihamarabbi gyógyulást kívánok, neked meg csak kitartást;)
    a tortán szerintem ne aggódj.....sok helyen van manapság völegény és menyasszony torta.....te vágod fel az övét és azzal eteted meg, ö meg a tiéd és abból ad egy falatkát.....ha elég gyors egymásutánban lesznek felvágva nem is fog feltünni, hogy most melyik is az igazi esküvöi torta....
    a kitüzökre nagyon kíváncsi vagyok, tuti nagyon szépeket csináltatok.....

    VálaszTörlés
  2. Ági (Kovácsné Molnár)2012. július 10. 2:50

    Az sose gond ha több féle torta van,a lábad meg biztos gyorsan meggyógyul mert a kolléganőm mondaná rögtön hogy ez pszichés:)Jujj de izgi már csak pár nap, egy biztos, jövőhéten ilyenkor már te is asszony leszel:)

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam a lábadat, remélem, már jobban vagy. A torta miatt meg ne aggódj, így majd mindenki degeszre eheti magát, szerintem kedves, hogy nem akart "lemaradni"...bár valamit félre érthetett...:) Egyébként meg az a menyasszonyi torta, amelyiket Te szeretnéd (akkor is, ha mindkettő egyszerre gurul ki), ne feledd. :)

    VálaszTörlés