2012. július 5., csütörtök

egyes szám

bizony bizony már csak egy számot irunk és egy szám veri ki a  szememet egész nap az okostelefonom visszaszámlálóján. sajnos rossz net miatt a 10es nap fordulot elmulasztottam, de most azt is pótolom. Renngeteg minden történt!!!!!!!!!! napról napra érkeznek az ebay csomagok nagyon jófej apa jóvoltából. itt van a raklap nyakkendő, ecsetkészlet stb.

hét közepéig a tereprendezés zajlott ezerrel. mostmár minden csodaszép. ház lefestve, pajta kitakaritva, most csinálnak vele valami speckot a padlójával. fák elpakolva, felesleges dolgok elégetve, csirkék átköltöztetve, wc helységbe ablak építve, régi garázsba konyha építve szóóóóóval minden csodaszép. mig a fiuk ezen dolgoztak, addig én legyártottam az összes kitüzöt és egy hijján a koszoruslány csokrokat


aztán végre beszabadultunk a városba, persze otthon hagytam a listámat, de ami eszembe jutott beszereztük. sikerült mitjának inget venni nem mandzsettás, de arról már letett. amit kinézett gyürödésmentes azt mondtam hogy felejtse el, rémesen állt neki. éssssss sikerült álomzoknit is venni neki :D:D:D:D éljenek a nadrágfelhuzos fotok!!!

persze a müllerben szuper akcios áron sikerült szerezni m&m's t is az esküvöre:D:D:D:D candy bar bövül. roskadásig leszünk édességgel és após meg azt hiszi mindenki sirna a leves után...
a sikeres körut után ma reggel a fodrásznál kezdtünkk... ez ugyebár ugy indult, én hozok fodrászt, aztán jött a mit képzelek hogy csak otthonról hozok szolgáltatokat és folytatodott kb 8 fodrász jelölttel és végül visszatértünk ahhoz, akinél már jártunk egyszer. mitjának is nagyon szépen levágták a haját, nagyon kedvesek voltak, fél 7re már jöhetünk szép a lányokkal, hajmosás kis masszázs frizkók. egészen jól sikerült a próbahaj, sikerült egy mindenkinek kielégitö középutat találni (legalább ebben) ez csak egy lakkmentes nem befejezett próbahaj volt, de azt hiszem meg vagyok elégedve..

az egy fonat a fejem tetején ha nem lenne tisztán kivehetö :)
ma kicsit strandolni is voltunk, felszettem magamra egy kis szint, de még igy is világitok mitja mellett, aki gyönyörü szép barna. irom a listákat,  mi kell a nászéjszakára és a nászutra holnap pedig irány egy esküvö!!!!! yippppi két kedves barátnak segitünk, jó lesz kicsit magyarok között. ésssss vasárnap növérek jönnek, már aliggg várom, végtre csajbuli.
mielött elmegyünk azért be kell menni még pár virágboltba, mert hát hogy gondolom én hogy magam által készitett levenduula csokrom legyen??? nem tudom hogy képzeltem... már csak 8 nap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nem tudok aludni, alig lélegzem, uhhhhhh huhhhh. na megyek mielött a net ujra meghal és nem tudom postolni, boldog ébredést mindenkinek mára!!!


3 megjegyzés:

  1. Jajjj-jajjjj...hát ez annyira izgalmas.....annyira várom már a napotokat,annyira kíváncsi vagyok a csoda szép MINDENRE! :)

    VálaszTörlés
  2. Kitartás, már nincs sok hátra!
    Bogihoz csatlakozom, én is nagyon kíváncsi vagyok már a csodás képekre, a szuper Nagy Napról!
    Ne aggódj, minden rendben lesz!
    szerintem a próbahaj tökéletes...cuki a fonat is, meg a hullámos kiengedett része is tuti.....romantikus, természetes az összhatás...márpedig erre törekedtél, nemde?
    ezt nem értem.....miért ne lehetne saját kezűleg kötött levendula csokrod? kinek jött ez a hülye ötlete, hogy a virágboltba járással stresszeljen le téged ilyen röviddel az esküvő előtt? a képen, amit FB-on posztoltam, ott is csodás volt az összhatás, nem? akkor meg minek drága vágott virág csokor???
    nem értem!!!

    VálaszTörlés
  3. Ági (Kovácsné Molnár)2012. július 6. 1:49

    Csatlakozom az előttem szólohoz, a levendula csokor nagyon tuti, saját magadnak csinálod, még tutibb.Engem 1 nappal az esküvő előtt is képes volt apósom olyan szinten felhergelni h azt hittem agyvérzést kapok, egyébként pont aközben mikor kötöttem a csokrom, mert nem értette miért szorítom össze a szárát szalaggal, menek szedem le a rózsa száráról a levelet és minek rá az az izé ami egyébként egy kámea volt...
    De nyugi , a beszámolók tanúsága szerint minden gyönyörűen alakul

    VálaszTörlés