2012. május 19., szombat

ezmegaz

mostanában, mikor tanulni kellene, annnyi annnyi minden történik!!!!
mint már a  listában említettem, felkértük a templomi zenekari csapatot, 3 zenész barátunk meg két barátnőm az énekkarból. elég sok éven keresztül énekeltem egy egészen híres énekkarba.és Lia volt az, akivel utazásokkor mindig együtt ültünk, egy családnál vagy egy hotelszobában aludtunk... sok élmény, győzelem, köt össze minket. hallgassátok meg ezt a dalt, ez az egyik legnagyobb verseny győztes dala volt :) Franz Biebl: Ave Maria szóvall ezer színpadon álltunk már együtt, és most hogy már mindketten abbahagytuk, még mindig nagyon jóó barátnők vagyunk, sőt rokonlelkek :) ugyanolyan conversünk, bőrdzsekink és svéd táskánk van :) A húgával Ginával is nagyon nagyon jóban vagyunk, és persze jönnek is az esküvöre. nagy örömömre idén nem megy japán turnéra Gina az énekkarral, ezért el tud jönni. yipppi!!


éssss óriási örömömre elvállalták mindketten hogy lesznek a szertartáson énekesek, vagyis azok, akik vezetik az éneket. általában ismerik ezeket a dicsöitö énekeket a vendégek, csak hogy mégis legyen, aki vezeti. a minap össze is futottunk, hogy odaadjam a kottákat, amiket összeállítottam a WWB-nek, azaz a Wedding Worship Band-nek :)


ebben már a szertartás menete is benne van, de arról majd külön írok. szépen összeállítottuk, elvittem és odaadtam a lányoknak, hogy legyen idejük készülni, na nem mintha nem tudnák leblattolni elsőre ::) és örültek is neki naggyon, már aligvárják, és nagyon kedvesek, meg szépek,  nagyon szeretem öket!!!

El kell mesélnem nektek, hogy az énekkaros éveink alatt nem csak a zenét, hanem elég nagy hazaszeretetet is neveltek belénk. Volt egy koncert, ahol egy bácsi oda ment Dénesbához a karmesterhez, és mondta neki, hogy ezeket a lányokat el ne engedje az országból... az egyik esküvövel kapcsolatos rémálmom ezzel az esettel függött össze... tudni kell, hogy az otthoni anyakönyvvezetöm is énekkaros lány volt. és mikor kiderült ez a sok bonyodalom a papirokkal, akkor azt álmodtam, hogy odajött hozzám az anyakönyvvezetö csaj és azt mondta, nem mehetek külföldön férjhez, azért nem adják meg a papirt nekem. Mert Dénesbá leadott egy névsort a parlamentbe (mindig névsorokban volt kiirva, hogy hova utazik vagy ki milyen szereplésre van kiirva) hogy melyik lányok azok, akik nem mehetnek külföldre férjhez. és én is rajta vagyok a névsoron :) na szóval tiszta ööörültség, de vicces álom volt.

már csak 56 nap!!!! :)


2 megjegyzés:

  1. szerintem inkább ne álmodozz!!! legalábbis ne ilyen ökörségeket!!!!! :) majd mi kicsempészünk, ha gond lenne! pussz, V

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tuti ez a kis program füzet....olyan kreatívak meg ügyik vagytok!

    VálaszTörlés