2012. május 25., péntek

cake topper dilemma avagy az 50. nap

ha már túl léptem a 4000-res látogatottságot és ha már csak 50 nap van hátra nem tehetem meg hogy ne írjak valamit:) a torta tervekröl már beszéltem, most elmesélem a mi kerüljön rá? történetét, ami, ahogyan eddig semmise, nem oldodott meg könnyen :)
lényeg a lényeg, nagyon kedves filmünk mitjával a Tüzálló (Fireproof) (mindenkinek nagyon nagyon ajánlom) nagyon szerettük volna, hogy só-bors tartó, az elválaszthatatlanok diszelegjenek a tortánkon. aztán egy tavalyi esküvön sajnos ezt a poént egy másik pár lelötte. mivel van átfedés a vendégek között, engem nagyon zavart volna, ha mégis annál maradunk. na de akkor mi legyen? valahogy semmi se jött be, túl mü, nem illik váhh kicsi a piac. mutatom mik azok, amik úgy tetszettek is. aztán folytatom :)
elöször a sobors téma :)





és akkor egyszer csak hirtelen jött velem szembe valami, aztán én völi szemeelé keritettem aztán ö is belelkesedett és aztán nagyon boldogok voltunk hogy juhhhhhuuuuu valahogy igy :)


na és miért??? mert ezzel kezdtük az esküvöre készülést, hogy töménytelen szebbnél szebb antikhatásu evöeszközt gyüjtögettünk. vannak nagyon különleges darabok. és hát az sem hagyhatom figyelmen kivül, hogy az elsö farsangon, pont ennek öltöztünk be, vagyis majdnem ennek.



nektek melyik tetszik a legjobban???

50.....

9 megjegyzés:

  1. Uh a fotós nagyon jó, illetve a villa-kanál verzió is nagyon tetszik! jópofákat találtál nagyon!

    VálaszTörlés
  2. én gondoltam, h lehetne kés villa a régi emlékek miatt. :D de a scrabble is tök jó!!!!

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Nagyon szupi ez a villás torta dekoráció. Nekem nagyon tetszik. Elegáns, ötletes és egyedi. Nagyon édes a sztori, amit a hercegedről és a gyöngyökről írtál. Na, bocsi, lebuktam, hogy csak ritkán nézegetem a blogod, pedig nagyon jó.

    E.

    VálaszTörlés
  4. Húú ezek nagyon ötletesek és kreatívak! Nekem személy szerint a lila-fehér tetszik a legjobban, ami úgy néz ki, mintha M&M-sekkel lenne kirakva, nem tudtam pontosan kivenni, hogy miből van a díszítés. De az biztos, hogy a képek is szuperek rajta, és a torta is tetszik. Magamból mondjuk kiindulva tuti odalépnék és 1-1 szemet lelopkodnék róla :D

    Puszi:
    Hajni

    VálaszTörlés
  5. Megint olyannal álltál elő,ami egyedi,kreatív és teljesen Rátok jellemző....
    Gratula:)

    VálaszTörlés
  6. akkor miért nem lesztek kés és villa, mint a farsangon? (vagy a kanál villa csak inspiráció, és váltotok belőle kés-villára?) nagyon jó lesz! pussz. V

    VálaszTörlés
  7. Én is leginkább a kés-villa "nászpárra" szavaznék....nagyon ötletes, és tényleg szuperül jellemezne titeket....
    amúgy tényleg nagyon szuper ötleteitek vannak, nagyon dícsérendö, hogy nem alkusztok meg a sima tömegcikkekkel és az általános dolgok helyett törekedtek a kreatív és egyedi megoldásokra.....
    a két szivecske között kihúzott betüs megoldást én olyan zászlós megoldással csinálnám meg....ha jól emlékszem nálatok láttam egy olyan rusztikus hatású kis háromszög zászlós zsinóros feliratot (remélem tudod mire gondolok), na annak a mini változatát is megcsinálhatnátok.....

    VálaszTörlés
  8. A villa-kanál szuper, de a többi is nagyon ötletes, de nekem mégis a scrabble bunting a kedvencem!Kíváncsi vagyok, melyik melett döntesz és a megvalósításra is.

    VálaszTörlés
  9. Ismét állati kreatívsággal rukkoltatok elő! Csak ámulok! Bármelyiket is válasszátok, nagyon eredeti és benneteket tükröző lesz, az biztos! Nekem a villa- kés megoldás a legeslegjobban bejövős!!! :) Esetleg vhova ezt a képet is beletehetnétek , pl. habkartonra kinyomtatva, a torta alapját adhatná , elfogy a torta és tádám, az inspirácóiót is bemutathatjátok :)

    VálaszTörlés