2012. május 20., vasárnap

Butaságom története... és a megmentö herceg

butaságom történetét mondom el most nektek... és azt, hogy milyen mázli, hogy egy ezermestert adott az Isten mellém.
ott kezdödik a sztori, hogy a tavalyi weddinges évjárat teljesen odavolt egy gyöngyös ékszereket készitö lányért. szépen dolgozik, de számomra semleges volt. aztán szeptemberben kitaláltam, hogy a koszoruslányaimat majd egy 20-as évek stílusu nyaklánccal kérem fel, és hát ez a lány pont ilyenekkel foglalkozik, írtam neki... hosszú és unalmas procedura volt, mire végre az elsöt, mint mintát megcsinálta. küldött képet, egyik tesómnak megmutattam, neki ne annnyira tetszett  számomra semleges volt, addigra úgyis már megvoltak a koszorus ruhák. szóvallll gondoltam ezt az egyet kifizetem, majd fotozásra jo lesz. banki utaláskor eltünt a pénz, mivel nem volt idöm utána járni, megint elküldtem. erre irja a lány, hogy a postaköltésget is küldjem el, nahát mondom egyben is elintézhettük volna, na de sebaj. pont, mikor adtam le a diplomamunkámat   érkezett meg a posta. nagy örömmel vettem ki a kis tokból, puffffffff a legkisebb ív leszakadt. szedegetem ott a rektori hivatal elött, gondolom na sebaj, az úgy is olyan szük volt, én ugy se szeretem a szük nyakláncokat, jo lesz ez igy is... késöbb jövök fel a szobába, ki veszem a nyakláncot, hogy a blogra csináljak képeket erre puffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff a maradék két sor is leszakadt. úúúúúgy elkezdtem sirni. ennyi hercehurca után szedegethetem össze az ágyam alól a gyöngyöket....
bejön a herceg, látja hogy sirva szedegetek valamit, gyorsan odajött, elmondtam neki a sztorit, erre megmentö mosolyával felajánlja, hogy éjszaka megcsinálja nekem ne sirjak!!!
miért butaságom története? mert elég lett volna pár csomag gyöngyöt venni és megcsinálta volna nekem a herceg :) és hát mert belementem ebbe  az egész hercehurcába.
akkor este nem csinálta meg, de mostanában (vizsgaidöszak van és tengernyi idö minden másra) végre elkészült. jó erösre megcsinálta, hogy most tartsa a súlyát. sööt azt mondta a maradékból karkötöt is csinál nekem:)
szóvallll eggyel bövült a fényképes kellékek tárháza. és újra megbizonyosodtam arról, hogy jól választottam, egy olyan megmentö herceget, aki butaságom ellenére is szeret.





PS.: mostanában minden nap gyakorlom az alapos smink feltételt, egyre szebben megy sztem. a kozmetikustól kaptam csoda pakolást esemény előttre, az is nagyon jó. szóval irány surány már csak 55 nap :)

4 megjegyzés:

  1. milyen szép, csodanyakláncod van!!!!!! :) ezt egy életre meg fogod őrizni, mert Ő készítette neked, mindegy, milyen előélete van a gyöngyöknek! :D V

    VálaszTörlés
  2. Hát tényleg kár, hogy a nagy nehézségek árán megszerzett nyakláncból nem lett végül semmi.....legalább egy kép erejéig kibírhatta volna=/
    de minden rosszban van valami jó.....így legalább egy a párod által készített nyakláncod lett, aminek így még különlegesebb a jelentösége.....és megjegyezném - mázlista vagy, hogy ilyen segítökész és ügyes herceg áll bevetésre készen, hogy megmentsen téged a katasztrófáktól;)

    VálaszTörlés
  3. Én is szinte minden nap gyakoroltam előtte a sminkem elkészítését!
    Nagyon szép vagy! :)
    És istenien áll neked a birdcage! :D

    VálaszTörlés