2012. május 18., péntek

"Amilyen végtelen a gyürü...

... olyan végtelenül szeressétek ti is egymást!" - az egyik kedvenc részem az esküvöi liturgiában. pont egy éve irtam zh-t ebböl, teljes élvezettel tanultam az esküvövel kapcsolatos részeknek a megtanulását. de majd erröl máskor szót ejtek még. a lényeg, hogy VÉÉÉÉGRE! kész vannak a gyürüink!!! tavaly, mikor az eljegyzés volt, nem volt elég idönk, pénzünk és anyagunk arra, hogy meg csináltassuk. mitja családja egyébként se értette, minek, hiszen náluk nem szokás az eljegyzés, azt hitték össze fogunk akkor házasodni. (ráadásul nálunk eljegyzési áldás is szokás a gyülekezetben tehát mégg az oltárhoz is térdeltünk). én nagyon szerettem volna gyürüt, és akkor mitja meglepetésböl talált egy aranyozott párt, amit két nagyon kedves szegedi ember nagyon gyorsan elkészitett nekünk. ezek most már ezüstök, de nagyon szerettük. most már megcsináltattuk az aranyokat, amit majd esküvötöl fogunk hordani. igy lesz egy ezüst korszakunk és egy arany korszakunk :)
egy kedves barátpár ajánlotta nekünk ezt az ötvös fiut. jó áron, és ami nekünk a legfontosabb volt, nagyon szépen dolgozik! nem szerettük volna, hogy pár éven belül elvékonyodjon a mai "akciós" gyürük, amit nagyon sok helyen hirdetnek nagyon vékonyak, alig van bennük anyag. szeretjük az olyan munkát, ahol a minöség és az elkötelezettség, egyfajta fanatizmus is benne van. ez a srác teljesen olyan :) preciz és olyan lelkes mindenféle ötvös munkák iránt!! :)) képzeljétek, olyan ujjlenyomatos ékszert is készit, amit én itt magyarhonba csak nála láttam.
anyagunk nem sok volt, de a nagyon kedves szeretett családom segitett összeszedni eleget! ezuton is nagyon nagyon köszönöm nekik! (nélkületek nem jött volna össze)
és persze, hogy milyen tipus jött be nekünk? a klaasszikus arany karika gyürü. egész életemben erre vágytam, mikor láttam a szüleimét, a testvéreimét, mindig is ilyet szerettem volna!!! tökéletes karika, amilyen végtelenül tökéletes ez a karika, úgy szeressük mi is egymást... ebben persze abszolut egyezett az izlésünk! mitja is mondta, hogy öt kicsit zavarja, hogy a mai világban annyi féle karikagyürü van, hogy nem is tudod megállapitani ki házas és ki nem. ez olyan klasszikus gyürü, ami mindig is a házasság jelképe volt. Tehát ilyen lett...

már korábban egy akció kapcsán vettem egy szép kis gyürü tarto dobozt, a SIXben pár száz forint volt, puha anyagból készült, ebbe fogjuk majd tárolni az ezüst gyürüket emlékbe .) addig pedig az újjakat!



Ami még a történethez kapcsolódik, azok egy pár esküvöi tapasztalat. most szombati esküvön is énn szedtem gyorsan össze a gyürüket, kitenni az oltárra, mert a párnak ki ment a fejéböl. :) növéréknek is az oltárnál jutott az eszükbe, hogy az ujjukon maradt, ugy csempészték oldalra a legközelebbi koszorusoknak :D ugyhogy ugy döntöttünk, lesz gyürühordo kisfiunk meg lányunk. Mitja kis öccse Tadej és a legidösebb unokahugom, Mikolt fog majd mellette virágot szorni. Tadej pedig majd tartja. És ez lesz a gyürü tarto, amit majd visz a kezében :) ez az ötlet még az elsö meghivo verziobol jött, és máshol is kamatoztatva lesz még...


még ma jelentkezem pár ujdonsággal. addig is pár közös kép a szépségekkel :) már csak 57!!



3 megjegyzés:

  1. NAGYON tetszik, és NAGYON örülök, hogy VÉGRE a kezetekben tarthatjátok! csak nehogy a koliban maradjanak!!! :)

    VálaszTörlés
  2. A gyürüitek egyszerüen nagyszerüek....
    ezen a képen olyan cukik vagytok, egymáshoz vagytok öltözve meg minden;)
    a könyv gyürütartó is nagyon ötletes....de mégis hogyan tudtátok kivágni a lapokból a négyzetet?
    nekem amúgy a könyvröl meg a gyürükröl mindig az a kép jut eszembe, amikor a nyitott könyv közepére a lapok közötti mélyedésre ráállítják a gyürüt, és szív alakú árnyékot vet a könyvre....az is nagyon szuper, esetleg ti is csinálhatnátok majd ilyesmit:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Judit!

    Gratulálok az esküvőhöz! :)
    A segítséged szeretném kérni! Nemsokára mi is házasodunk, és teljesen beleszerettem az ujjlenyomatos gyűrűbe. A legközelebb Németországban találtam az interneten olyan ékszerészt, aki készít ilyet, de megörültem amikor a posztodban olvasta, hogy Te Szegeden is tudsz ilyenről. Nagyon szeretném megtudni a fiatalember nevét, kérlek írd meg nekem e-mailben!

    Köszönöm és sok boldogságot!

    Enikő
    juheniko at freemail.hu

    VálaszTörlés