2013. július 2., kedd

A nagy Vichy harc

Nem célom beauty blogként babérokra törni, de hasznosnak gondolom, ha leírom a tapasztalatomat, hiszen lehet valamelyikőtök épp vásárlás előtt áll vagy dilemmába kerül. 
Nincs tökéletes bőröm, erről már beszámoltam nektek, ezért annak ellenére, hogy már rég nem vagyok tini, vannak még bőrhibáim. Már meséltem nektek a jól bevált NormaDerm hibajavító ceruzáról, ami nem csak hogy ápol és eltakar, hanem még el is tüntet örökre egész rövid időn belül. Pár hónapja válságban voltunk, elfogyott a csoda ceruza és az emberen is kijöttek bőrhibák, rohantam a gyógyszertárba, de olyan történt velem, ami már régóta nem. Az eredeti célomtól eltérített egy reklám, ami azt ígérte 24 óra alatt elfelejthetem minden problémámat: Normaderm Hyaluspot. Megvettem, csak egy kicsit volt drágább mint a ceruza, de korántsem olyan hatékony. Annyira durván leszárítja az ember bőrét, hogy egy kráter keletkezik, sokáig nagyon kiszáradt marad. 
Ha valaki a kettő között vacillál, mindenképpen a ceruzát ajánlom. Olcsóbb is és nagyon hatékony. Ha kiszeretnéd próbálni a másikat inkább szólj és odaadom :)
Nem sokára arról is fogok írni, mire érdemes egy nyári sminkben odafigyelni. 
Legyen szép napotok és szeressétek egymást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése