2013. július 8., hétfő

jegyes scrap

Végre el tudtam kezdeni a saját dolgainkat is scrap-be foglalni. Lelkesedésemnek oka, hogy egy német outlet boltban szuper olcsó original scrapbook-okat kaptam és pár napig bezáratásra voltam ítélve, ezért volt is időm foglalkozni vele. 
Gondoltam megér egy albumot a jegyesség, hiszen két fotózásunk is volt, plussz lánykérés plussz családi eljegyzési áldás. Az utóbbi kettő oldala már el is készült. Ezeket hoztam most nektek megmutatni. Az elinduláskor nem voltak kialakult elképzeléseim, vettem pár papírt, kiegészítőt, és a meglévőket is felhasználtam. A kedvencem az áldásos oldal háttere, egy csomagolópapír, amiben az egyik legszebb nászajándékot kaptuk. Nagyon szeretem ezt a papírt, olyan különleges lesz tőle az oldal. Ti is így gondoljátok? Köszönöm Era, Peti innen is, jó szolgálatot tesz a papír is :) 
Ez volt a 99. bejegyzés, már pakolunk haza mindeközben, a hűtő ürül, a dobozok nőnek és már majdnem egy éves házasok vagyunk. 
Puszi nektek, szeressétek egymást és használjátok ki a jó időt! és scrappeljetek :)




3 megjegyzés: