2012. szeptember 7., péntek

The wedding day - papirpipa


 csak álltunk az ut szélén, de csak nem jött... bizony a kis oldtimer volvo lerobbant. Ezért drága hobby ez, mert egyszer csak leáll aztán viheted a szervizbe... ugyhogy csak álltunk és vártunk... végül a tartalék abszolut nem old timer merci begurult, odafutottunk és rohantunk, mert persze késésben voltunk!!!! :) még johogy csak a szomszéd faluba mentünk!! rohanás fel, kis izgulás hogy mindenki befér-e, lepaszoltam a niktöl kapott csodaszép menyasszonyi táskámat, leülés, nevetgélés. Az egész annyira vicces volt a számomra. Egyrészt lessokkolt a tudat, hogy itt vagyunk, másrészt olyan más mint nálunk! Rita barátnömék még arról bészéltek egymásnak, hogy életük rögös utjan talalkozniuk kellett és végre megfogták egymás kezét, én pedig a házastársi jogaimat hallgattam :D  szerettem, hogy azok vettek körül minket, akik nagyon közel álltak hozzánk. Még a tolmács is egy nagyon jó barátunk volt! NAgyon jó hangulatban telt az egész. Kis baki akkor volt, mikor a gyürüket huztuk fel. A polgimester azt mondta, bal kéz, a tolmács viszont jobb kezet forditott, igy azt is nyujtottam oda. Mikor szóltak, hogy az nem jó, gyorsan átcseréltem a kezemet. Megfordultunk, köszöntöttek minket,mint az új Andrejek családot. aláirás (kösszi viki a tanuskodást) puszipuszi, szárazmocskosankeseru pezsgö, lépcsöröl le, rizs az arcunkba, hajból  rizs kisöprés, kocsiba be, ablakot le :) és indulás a templomhoz!!!!!!!!!!!!!!!!





1 megjegyzés: