2014. augusztus 15., péntek

szortír

Nem gondoltam volna, hogy a gyerekvárás egyik legnehezebb pontja a ruhák elrendezése (és a kimosásnál még nem tartunk). Persze mindenki szerint a lényeg, hogy egészséges legyen a bengabébi, ami így is van, de ha csak egy icikepicikekicsit is mutatott volna valamit magából, akkor feleennyi rendszerezési mód lenne. Innen onnan, mindenhonnan kaptunk ruhákat és ma rávettem magamat hogy a káoszból találjunk kiutat.
Nézzük az első lépést:

1. Rendezés cm alapján:  és akár hiszitek akár nem, ezen a képen már van egyfajta rend :D



4 méret alapján válogattam szét őket: 56, 62, 68, és afelett
- bodyk polók
- nadrág 
- pulcsi csoportokba. A legnagyobb méretet még félre tettem mert arra jóideig nem lesz szükség. Na és akkor jött a neheze. 

2. Rendezés típus alapján: a nadrág, pulcsi egyértelmű úgyhogy a nagymunka a vegyes kupaccal volt. Tehát szétválogattam a bodys tömeget: 
- hosszú ujjú-hosszú lábú, 
- hosszú ujjú de lábatlan,
- rövid ujjú lábatlan
- rövid ujjú pólók
- hosszú ujjú pólók

3. Rendezés típus és nem alapján: mert hát a Pretty girl feliratú bodyt csak nem adhatom rá a fiamra ha úgy alakul... érdekes, hogy sokkal több esetben fiúsat ráadnám lányra is, így pár helyen nem volt szükség külön fiú oszlopra. Így 3. lépésként a következő csoportok születtek:
- semleges hosszú ujjú-hosszú lábú
- lányos hosszú ujjú-hosszú lábú
- semleges hosszú ujjú-lábatlan
- semleges rövid ujjú-lábatlan
- lányos rövid ujjú-lábatlan
- fiús rövid ujjú-lábatlan
- semleges rövid ujjú pólók
- lányos rövid ujjú pólók
- semleges hosszú ujjú pólók
- lányos hosszú ujjú pólók


Miután mindezt 3 méretben megcsináltam és még szociológiai tanulmányt is készítettem magamban, miszerint a nemi identitásra inkább a 62es mérettől tesznek igazán hangsúlyt a boltok, na akkor bejött a kedves férjem és megkérdezte, hogy mindezt nem a mosás után kellett volna elvégeznem? 

3 megjegyzés:

  1. Hosszú ujjú, hosszú lábú = rugdalózó. :)
    Gondoltam szólok, hogy csak a lábatlanok tartoznak a body kategóriába. ;)
    Nagyon ügyes vagy egyébként, de Mitjánál a pont. :D

    VálaszTörlés
  2. Judit, ne haragudj, de olyan jót nevettem! :D Én erre még nem voltam képes, mondjuk legalább mi tudjuk, hogy biztosan kisfiunk lesz :) Még egy pár hétig azt hiszem halogatom, gyűjtöm az erőt, aztán én is nekiállok! :) Örülök, hogy újra jelentkeztél!

    VálaszTörlés
  3. :) hajrá!!!!! azért a hangsúlyt a 62es ruhákra tedd, szerintem.... :D puszi. V

    VálaszTörlés