2013. október 8., kedd

tanú felkérő

röpke sok éves késéssel megosztom veletek a tanú felkérőt, amelyet én készítettem. Az az apropója, hogy legkedvesebb legidősebb nővéremnek ma van a születésnapja és egyben ő volt a tanúm is. Sokáig nagy fejtörést okozott, milyen is legyen a tanúfelkérő a béna szövegek sokasága ellepi az internetet, ami természetesen csak a számomra idegen, nem kritizálni akarok ezzel senkit. Személyesebbre akartam venni a formát, hiszen valaki olyan lesz mellettem, aki már ebben a 24 évben is mellettem volt végig!!! Végülis ezen a vonalon indultam tovább és nemesen egyszerüen ez is lett a szöveg a végén: "Ha már úgyis egész életemnek tanúja voltál és mindig mellettem álltál, leszel a tanúm az esküvőmön is?"
Ehhez két közös képet választottam, az egyiken még úgyis áll mögöttem, mintha esküvőn lennénk, de az egy karácsonyi műsor volt és ő volt a tanárnénisúgógép én meg a kisangyal :)
Így született meg ez a kis képeslap, scrappes kiegészítőkkel. De régen is volt, boldog szülinapot ha olvasod mégegyszer és köszönöm, hogy vállaltad!



2 megjegyzés:

  1. Most latom, uj poszt erkezett:) Nagyon jol sikerult es koszi a megosztast, igy par ev kesessel:) Igazan szemelyes es egyedi, big lajk:)

    VálaszTörlés
  2. héééé, most olvastam!!!! :D rég jártam erre, bár mi nem felújítunk, csak gyereket nevelünk. :D nagyon köszi, és nagyon szívesen!!!! V

    VálaszTörlés